Translate

Grietje's Kaartenhoekje - Kaarten voor het KWF

Ik maak nu zoveel kaartjes dat ik ze niet allemaal zelf meer kan versturen. Daarom verkoop ik ze, van de kaartjes die ik verkoop doneer ik € 0,50 aan het KWF. Op mijn aktiepagina bij het KWF Kaarten voor het KWF kun je zien hoeveel deze aktie tot nu toe heeft opgebracht.

vrijdag 8 november 2019

E is for Elephant

Hoi allemaal,

Hier weer een kerstkaart van mij voor de november challenge van Beccy's Place dit keer de E van Elephant (olifant). Ik hou de woorden denk ik maar in het engels, dat maakt het wel zo overzichtelijk, tenzij ik niks weet met die letter, dan ga ik wel over naar het Nederlands...

De cirkelmal is van Marianne Design, de tekst is van LeAnne design. 
De digi is van Pink Gem Designs en ingekleurd met Winsor  & Newton brushmarkers
Het DP is van Mintay
Ik heb de sketch van 2 sisters on the blog gebruikt, maar zag later pas dat kerst niet mocht.

Met dit kaartje wil ik graag meedoen bij:



6 opmerkingen:

  1. What a cute image Grietje, and you've done a wonderful job with the colouring. The lovely pink, scalloped border is a wonderful design element and coordinates nicely with the colours you added to the image. I like the addition of the organza bow too. Lovely.
    Cheers,
    Beccy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Your card is so adorable! Thank you for play with us at Polkadoodles anything goes challenge, Good luck with your entry.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel lief kaartje Grietje,
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  4. What a sweetie this image is!!
    LOve your colours and design.
    Chrissyxx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Seizoensgroeten aan al mijn vrienden, ik ben Eva Lucas. Van Assen, Nederland. Ik wil mijn prachtige getuigenis delen over hoe ik mijn man van mijn leven terugkreeg, ik wil mensen in de wereld vertellen dat er online een echte spellcaster is en krachtig en oprecht is, zijn naam is Baba Amiso, de Wiseman, hij heeft me onlangs geholpen om mijn relatie met mijn man die me gedumpt heeft te herenigen. Toen ik contact opnam met baba Amiso, gaf hij een liefdesbetovering voor mij en mijn man die zei dat hij niets meer met mij te maken had, belde me en begon me te smeken . Voor iedereen die dit artikel leest en hulp nodig heeft, kan Dr.Amiso the Wiseman ook alle soorten hulp bieden, zoals hereniging van huwelijk en relatie, genezing van alle soorten ziekten, rechtszaken, zwangerschapsspreuk, we zijn nu heel veel blij met onszelf. Wiseman laat hem beseffen hoeveel we van elkaar houden en elkaar nodig hebben. Dr.Amiso is een echte tovenaar. Hij kan u ook helpen uw verbroken relatie op te lossen. Ik had mijn man terug! Het was als een wonder! Geen huwelijkstherapie en we doen het heel goed in ons liefdesleven. Echtscheiding, neem contact op met deze geweldige man als u een probleem hebt met een duurzame oplossing via e-mail: herbalisthome01@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen