Translate

Grietje's Kaartenhoekje - Kaarten voor het KWF

Ik maak nu zoveel kaartjes dat ik ze niet allemaal zelf meer kan versturen. Daarom verkoop ik ze, van de kaartjes die ik verkoop doneer ik € 0,50 aan het KWF. Op mijn aktiepagina bij het KWF Kaarten voor het KWF kun je zien hoeveel deze aktie tot nu toe heeft opgebracht.

zaterdag 9 november 2019

Bingo

Hoi allemaal,

Vandaag laat ik jullie een kaartje zien met de bingo van Beccy's Place november challenge. Deze heb ik gecombineerd met de challenge van Hobbywinkel de Egel.

Het DP is van Leanne Creatief, de mal is van Marianne Design en de takjes
van Joy!Crafts. Ook de stempel is van Joy!Crafts.
Bingo: sparkles, fancy folds, sequins

Met dit kaartje wil ik graag meedoen bij:
Beccy's Challenge day 6 - bingo sparkle fancy folds, sequins



6 opmerkingen:

  1. The first thing that caught my eye was your sparkly poinsettia Grietje, it's beautiful! I love the fancy fold you created, the blue card stock and patterned paper are a great combination. Love the sparkle from the sequins too. Lovely!
    Cheers,
    Beccy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. What a beautiful fancy fold. I love all the sparkles too.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Very stylish and great colours,

    hugz Tinz

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi kaartje! Dank je wel voor het meedoen bij de Egel!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Seizoensgroeten aan al mijn vrienden, ik ben Eva Lucas. Van Assen, Nederland. Ik wil mijn prachtige getuigenis delen over hoe ik mijn man van mijn leven terugkreeg, ik wil mensen in de wereld vertellen dat er online een echte spellcaster is en krachtig en oprecht is, zijn naam is Baba Amiso, de Wiseman, hij heeft me onlangs geholpen om mijn relatie met mijn man die me gedumpt heeft te herenigen. Toen ik contact opnam met baba Amiso, gaf hij een liefdesbetovering voor mij en mijn man die zei dat hij niets meer met mij te maken had, belde me en begon me te smeken . Voor iedereen die dit artikel leest en hulp nodig heeft, kan Dr.Amiso the Wiseman ook alle soorten hulp bieden, zoals hereniging van huwelijk en relatie, genezing van alle soorten ziekten, rechtszaken, zwangerschapsspreuk, we zijn nu heel veel blij met onszelf. Wiseman laat hem beseffen hoeveel we van elkaar houden en elkaar nodig hebben. Dr.Amiso is een echte tovenaar. Hij kan u ook helpen uw verbroken relatie op te lossen. Ik had mijn man terug! Het was als een wonder! Geen huwelijkstherapie en we doen het heel goed in ons liefdesleven. Echtscheiding, neem contact op met deze geweldige man als u een probleem hebt met een duurzame oplossing via e-mail: herbalisthome01@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen