Translate

Grietje's Kaartenhoekje - Kaarten voor het KWF

Ik maak nu zoveel kaartjes dat ik ze niet allemaal zelf meer kan versturen. Daarom verkoop ik ze, van de kaartjes die ik verkoop doneer ik € 0,50 aan het KWF. Op mijn aktiepagina bij het KWF Kaarten voor het KWF kun je zien hoeveel deze aktie tot nu toe heeft opgebracht.

zondag 20 oktober 2019

Steampunk bij KIC

Hoi allemaal,

Vandaag is de reminder voor de challenge bij Kaartjes Inspiratie Challenges het thema is Steampunk, wat helemaal niet zo mijn ding is, maar het is me gelukt. Ik heb een kerstkaartje gemaakt. Ik had van Viva Decor een stempelset voor kerst maar dan een beetje steampunk.
Dus dit is mijn voorbeeld voor de reminder geworden.


Ik heb als basis de kerstbalmal van Dutch Doobadoo gebruikt
Het dp is van Craft Sensation Silver shiny Christmas
de tandwielen zijn van Noor!Design
en de stempels komen uit de set van Viva Decor
die heb ik met koper embossingpoeder gestempeld

Ik hoop dat ik julle een beetje heb kunnen inspireren zodat jullie meedoen met de challenge.

Met dit kaartje wil ik graag meedoen bij:

Fijne zondag!



3 opmerkingen:

  1. Mooie kaart geworden Grietje, ja het zijn van die uitdagingen af en toe he.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Beautiful ornament. Thanks for joining us at Winter Wonderland. Pat K xx

    BeantwoordenVerwijderen