Translate

Grietje's Kaartenhoekje - Kaarten voor het KWF

Ik maak nu zoveel kaartjes dat ik ze niet allemaal zelf meer kan versturen. Daarom verkoop ik ze, van de kaartjes die ik verkoop doneer ik € 0,50 aan het KWF. Op mijn aktiepagina bij het KWF Kaarten voor het KWF kun je zien hoeveel deze aktie tot nu toe heeft opgebracht.

maandag 7 oktober 2019

Hij zal naast je staan.

Hallo allemaal
'
Het is weer even geleden, inspiratie is nog steeds ver te zoeken, maar hoop dat het wat beter gaat. Ik ben er vandaag met de nieuwe challenge van Creative Moments #178 - Anything goes en onze sponsor is Creative bug ik heb de digi "Giving thanks" gekozen.

Today starts a new challenge at Creative Moments #178 - Anything goes. Our sponsor is Creative Bug and I choos to work with the digistamp "Giving thanks. I kept the card in fall colours and the sentiment says "He will stand next to you"

de mal waar de digi op gemat is is van Marianne Design,
het papier is van Noor!Design
het sentiment is van Inkerbell stamps
het houten vogeltje is van de Action.

Met dit kaartje wil ik graag meedoen bij:



5 opmerkingen:

  1. Een heel leuk kaartje Grietje, mooie tekst ook.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Awe! Such a sweet card. Thank you for sharing with us over here at the Crafty Calendar Challenge and best of luck with your entry. Love to see you join in each month. Thank you.
    Gale DT for
    http://craftycalendarchallenge.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  3. How sweet! Just love it! Thanks for joining us and good luck with with your entry!
    Hugs, Joy
    Joyfully Stamps
    Lil Patch of Crafty Friends, Owner/Coordinator

    BeantwoordenVerwijderen