Translate

Grietje's Kaartenhoekje - Kaarten voor het KWF

Ik maak nu zoveel kaartjes dat ik ze niet allemaal zelf meer kan versturen. Daarom verkoop ik ze, van de kaartjes die ik verkoop doneer ik € 0,50 aan het KWF. Op mijn aktiepagina bij het KWF Kaarten voor het KWF kun je zien hoeveel deze aktie tot nu toe heeft opgebracht.

woensdag 30 januari 2019

KKT Donkerblauw en goud

Hoi allemaal,

De laatste woensdag van de maand, dus vandaag een kaartje voor het KleurenKaartTeam. De kleuren waren deze keer donkerblauw en goud. Mooie kleuren voor een kerstkaart, dus dat is wat ik er van heb gemaakt.

Het DP is van StudioLight
De Merry Christmas is van Leanne design.
De hoeken zijn van Amy design (volgens mij)
en de sterrencirkel van Ali.

Ik ga vanavond als ik terug kom van m'n werk bij iedereen langs. Zal mij benieuwen of er nog meer mensen zo dachten als mij ;)



22 opmerkingen:

  1. Deze stans heb je mooi verwerkt en is chique met dit goud
    liefs Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Chique kaartje Grietje, past allemaal mooi bij elkaar

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi he, blauw en goud! Geweldig kaartje, zo feestelijk!
    Fijne dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooi effect met die stans!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  5. een leuk kaartje is het zo geworden ! geslaagd hoor
    bedankt voor je deelname deze maand, op naar de volgende uitdaging,
    nog een fijne dag,
    grtjs, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat vond ik ook dat deze kleuren goed voor een kerstkaartje konden! Erg mooi gedaan en mooie mallen gebruikt. Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ja je was niet de enige, ik heb er ook een kerstkaartje van gemaakt. Mooi die van jou!!
    Tot het volgende KKT!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dat vond ik ook! Heel chique voor ene kerstkaart. De jouwe is zeker chique!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Super mooie chique kerstkaart.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooie, feestelijke kerstkaart!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hey Grietje,

    Wat heb jij mooi papier gebruikt voor jouw kaart. Een stijlvolle kerstkaart is het geworden. Heb die cirkelsnijmal ook en ik gebruik die graag.

    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  12. heel mooie kerstkaart in de kleuren van het Kleurenkaartenteam. Je hebt mooie stansen gebruikt!
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ja, er zijn er meer die aan een kerstkaart dachten. Mooi gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Heeeeel mooi dit kerstkaartje in deze KKT kleurtjes Grietje...zo chique ....

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Zo tof deze combi blauw, goud en kerst. Heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Prachtig Grietje, inderdaad heel geschikte continuatie voor kerst.
    Groetjes,
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Mooie kaart in de gevraagde kleuren. groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen