Translate

Grietje's Kaartenhoekje - Kaarten voor het KWF

Ik maak nu zoveel kaartjes dat ik ze niet allemaal zelf meer kan versturen. Daarom verkoop ik ze, van de kaartjes die ik verkoop doneer ik € 0,50 aan het KWF. Op mijn aktiepagina bij het KWF Kaarten voor het KWF kun je zien hoeveel deze aktie tot nu toe heeft opgebracht.

zaterdag 19 januari 2019

1e Kerstkaart 2019

Hoi allemaal,

Bedankt voor de leuke reactie's op mijn bureaukalender, ik lees ze altijd met veel plezier.
Vandaag laat ik jullie mijn eerste kerstkaart van 2019 zien. Goede voornemens gemaakt om dit jaar genoeg kerstkaarten te maken. Want, ja ik schaam me diep, ik moest vorig jaar een aantal kopen!
Dit jaar me aangemeld bij de Egel op hun Facebookpagina voor hun kerstchallenge, al doet deze daar niet aan mee. Deze doet mee aan hun andere challenge maak een label.

De vorm van de kaart heb ik gemaakt met een DutchDoobadoo mal.
Het DP is van Joy!Crafts La vie est belle Christmas Carol
De digi is van Sparkle 'n Sprinkle en heb ik ingekleurd met Faber Castell polychromos.
De ponsietta's zijn ook van Joy!Crafts.

Met dit kaartje doe ik graag mee bij:

Fijne dag nog!


10 opmerkingen:

  1. Heel mooi, deze tag! En inderdaad, je kunt eigenlijk niet vroeg genoeg beginnen met kerstkaarten. Dank je wel voor het meedoen bij ons van de Egel.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig kaartje! Leuk dat je meedoet met de challenge van de Egel.
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke labelkaart heb je gemaskt grietje, groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Beautiful card, I love the shape! You've made a great start on your Christmas cards for this year, hopefully you won't need to buy any :))
    Thanks for joining us at CASS this month
    Chris
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gorgeous tag, and a wonderful shape! So glad you uploaded your project to Christmas at the Sweet Stampin’ Challenge so I could come visit. Your artwork is a delight! Hope to see more of your pretty submissions in the future. Please check back to see if you are a selected DT favorite!
    Warm Smiles,
    de
    {Creative Smiles - my little crafting world}

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Very pretty and a great tag shape! Thanks for playing along with us at Krafty Chicks challenge, hope to see you again!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wonderful card!
    Thanks for playing at the ABC Christmas Challenge!
    Helen x

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Pretty Christmas card. Love the multiple layer of tags on the card. Thanks for playing along with us at ABC Christmas Challenge. Looking forward to seeing your creative projects in the future galleries again.

    BeantwoordenVerwijderen