Translate

Grietje's Kaartenhoekje - Kaarten voor het KWF

Ik maak nu zoveel kaartjes dat ik ze niet allemaal zelf meer kan versturen. Daarom verkoop ik ze, van de kaartjes die ik verkoop doneer ik € 0,50 aan het KWF. Op mijn aktiepagina bij het KWF Kaarten voor het KWF kun je zien hoeveel deze aktie tot nu toe heeft opgebracht.

vrijdag 27 juli 2018

Shakerkaart

Hoi allemaal, hi everybody,

For the new challenge over at Creative Moments #149 - Anything goes optional shakercard I've made this shakercard, we have 3 sponsors and I got to choose a digistamp at Papernestdolls - Emma with Anchor and colored her with my Windsor & Newton brushmarkers.

Voor de nieuwe challenge bij Creative Moments (zie link hierboven) heb ik deze shakerkaart gemaakt, dat is naast de alles mag het thema deze keer. We hebben 3 sponsors en ik mocht een digi uit kiezen van Papernestdolls en koos deze Emma with Anchor. Ik heb haar ingekleurd met de brushmarkers van Windsor & Newton.


Het shaker gedeelte heb ik met een mal en shakercirkel van tonic gemaakt
Het papier is van Boekenvoordeel en de rietstengels zijn van Alie
de Hoera mal is van Joy!Crafts.

Met dit kaartje wil ik graag meedoen bij:

Ik hoop dat jullie allemaal weer meedoen! En ik hoop dat het morgen een beetje afkoeld...pffft




1 opmerking:

  1. Wat een leuke schudkaart heb je gemaakt. Mooi dat gedeelte zo. Goed te zien en het zal zeker goed shaken!

    BeantwoordenVerwijderen