Translate

Grietje's Kaartenhoekje - Kaarten voor het KWF

Ik maak nu zoveel kaartjes dat ik ze niet allemaal zelf meer kan versturen. Daarom verkoop ik ze, van de kaartjes die ik verkoop doneer ik € 0,50 aan het KWF. Op mijn aktiepagina bij het KWF Kaarten voor het KWF kun je zien hoeveel deze aktie tot nu toe heeft opgebracht.

donderdag 19 juli 2018

Hortensia's in een mandje

Hoi allemaal,

Vandaag wil ik jullie een kaartje laten zien dat ik heb gemaakt met de mooie hortensia stempel van Mery's. Ik ben helemaal gek op hortensia's en heb er ook 2 pracht exemplaren voor in m'n tuin staan, waar ik ontzettend trots op ben, omdat ze zo mooi bloeien. Alleen met dit droge weer staan ze er wel een beetje verlept bij. Maar nu verder met mijn kaartje: Ik heb een doorkijk kaartje gemaakt;


Op de transparent sheet heb ik met witte inkt vlindertjes gestempeld uit de nieuwe 
butterflies set van Mery's, hier zitten verschillende maten vlinders in en ook mallen om ze uit te stansen. De boven en de onderkant van de kaart heb ik golvend gemaakt met 
de Flowerborder van Mery's
En onderop de mooie mand wat een stempel is welke ik een beetje in heb gekleurd, 
met daarin/op de hortensia's


Hierboven de kaart vanuit een andere hoek, op het transparent sheet heb ik ook nog
2 vlinders opgeplakt die ik met 2 verschillende kleuren gestempeld heb. 
Layered stamped zeg maar. Het papier is de Soft colours of nature 
en er staat Heel veel liefs gestempeld met de long tekst stempel van Mery's.

De achtergrond heb ik gemaakt met behulp van de wolken mask van Dutchdoobadoo
en Faber Castell Gelatos. De hortensia's zijn ingekleurd met Winsor & Newton brushmarkers.

De gebruikte materialen zijn:
8013/0173 papier roze 15x30
6011/0557 soft colours of nature
8002/0100 transparent sheets
8011/0700 stamping colouring paper
6410/0485 Mery's Bucket

6004/0031 Mery's Hydrangeas

6004/0032 Mery's Butterflies

6410/0477 Mery's longtekst
6002/0995 Mery's flower borders
6500/0001 Foampads 1mm
6500/0000 Foampads 0.5 mm

Met dit kaartje wil ik graag meedoen bij:

6 opmerkingen:

  1. Een hele mooie kaart vind ik het Grietje. Dat transparante deel geeft er een hele mooie uitstraling aan.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk zeg. Hortensia's zij ook zo mooi hè, wij genieten er ook zo van in de tuin. Al kusten ze nu wel graag een slokje water. Groetjes Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi kaartje. Leuk met die transparantsheet. Onze hortensia's gaan het waarschijnlijk niet redden. Door de vorst hebben ze een flinke knauw gekregen en nu met de droogte is het al niet veel beter....

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Such a beautiful card! Stunning design! I am really happy to see you linking to Moo Mania & More Challenges! Much appreciated! Thank you for playing along with us!Happy weekend!oxo Susi

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Your card is sooo beautiful

    Thank you for joining us at MOO MANIA & MORE

    BeantwoordenVerwijderen