Translate

Grietje's Kaartenhoekje - Kaarten voor het KWF

Ik maak nu zoveel kaartjes dat ik ze niet allemaal zelf meer kan versturen. Daarom verkoop ik ze, van de kaartjes die ik verkoop doneer ik € 0,50 aan het KWF. Op mijn aktiepagina bij het KWF Kaarten voor het KWF kun je zien hoeveel deze aktie tot nu toe heeft opgebracht.

zondag 17 juni 2018

Reminder Kaartjes Inspiratie Challenges

Hoi allemaal,

Daar was ik weer op deze mooie vaderdag. Gister een heerlijke feestdag gehad, het werd nog heerlijk met het zonnetje erbij. Een geslaagde dag voor de geslaagden ;)

Vandaag laat ik jullie een kaartje zien wat ik heb gemaakt voor de huidige challenge bij Kaartjes Inspiratie Challenges - Inspiratie foto's als reminder.


Ik heb de mooie stempel van StudioLight gebruikt en deze eerst met 
Versafine Onyx Black gestempeld en toen met Versamark embossing inkt
en er Clear embossing poeder overheen gedaan.
De vlinder en de bloemen heb ik ingekleurd met distress inkt.
Het DP is van StudioLight So Spring
en de gebruikte mallen zijn ook van StudioLight.


Hier nog een close up van de stempel. Als je goed kijkt zie je dat
het geembossed is.


Dit is de foto die ik als inspiratie heb gebruikt. 
Ik vond de kleuren zo mooi, dus die heb ik geprobeerd om in mijn kaartje terug te laten komen.

Met dit kaartje wil ik graag meedoen bij:

Fijne zondag allemaal!



12 opmerkingen:

  1. Een mooie kaart met prachtige kleuren.
    groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. So Cute! Thanks for sharing with us at Let's Craft and Create.
    Janis
    Pause Dream Enjoy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hele mooie kaart.
    Leuk dat je meedoet bij 2Sistersontheblog.
    Groetjes Nicolette DT

    BeantwoordenVerwijderen
  4. This looks so beautiful. Nice work.
    Thank you for sharing with us here today at World Wide Open Design Team Challenge and best of luck with your entry.

    Annette DT Registered Owners/Admin for World Wide Open Design Team Challenge

     

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi kaartje met deze stempel. Knap dat je de kleuren zo weet te treffen van het moodboard.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Grietje this is so beautiful. Just love the mixed media feel and the purple and green hues.
    Hugs
    Desíre
    {ATG with a CREATE WITH TLC Element}
    {Doing Life – my personal blog}

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Thank you for sharing your card with us at Love To Craft, what a pretty color combination

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wow, heel mooi gemaakt!
    Leuk dat je meedoet bij 2Sistersontheblog.
    Groetjes Caroline DT

    BeantwoordenVerwijderen
  9. So beautiful, Grietje, and your use of those colors is marvelous! Thanks so much for participating in our "Anything Goes" challenge at World Wide Open DT this month. Good luck.
    NanaConnie DT

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie kleuren combinatie! Dank je wel voor het meedoen aan de World Wide Open Design Team Challenge. Succes met je inzending en tot de volgende keer!

    Jacqueline DT World Wide Open Design Team Challenge

    BeantwoordenVerwijderen