Translate

Grietje's Kaartenhoekje - Kaarten voor het KWF

Ik maak nu zoveel kaartjes dat ik ze niet allemaal zelf meer kan versturen. Daarom verkoop ik ze, van de kaartjes die ik verkoop doneer ik € 0,50 aan het KWF. Op mijn aktiepagina bij het KWF Kaarten voor het KWF kun je zien hoeveel deze aktie tot nu toe heeft opgebracht.

dinsdag 26 juni 2018

1e bijdrage voor DT Mery's

Hoi allemaal,

Zoals jullie misschien al hadden gelezen ben ik gekozen om als DT lid van Mery's aan de slag te gaan. Ik kreeg de juli collectie toegestuurd en was op slag verliefd op de prachtige vlindermal, dus daar moest een kaartje mee gemaakt worden. En dit is hem geworden; mijn eerste bijdrage aan het Mery's DesignTeam. Je kunt de kaart ook op het blog van Mery Cozijnsen bekijken.


Dit is de voorkant van de blokkaart, met de prachtige butterflies circle,
deze heb ik 2x uitgestansd en ingekleurd. Bij de bovenste heb ik de vleugels
wat omhoog gezet, zo lijkt het net of ze wegvliegen.
De bloemen komen ook uit de juli collectie, deze heb ik beinkt met rose inkt
en de binnenkant van de bloem met geel.
Het DP is van Joy!Crafts White flowers


Op de achterkant heb ik de bloem ook weer gebruikt en dit keer ook de grote
en de blaadjes. Alles weer beinkt. In de kleinere blokjes heb ik deze keer de
vlinders gedaan. Ik heb ze ingekleurd met de brushmarkers van Windsor & Newton.

Gebruikte materialen zijn:
6002/1075 Mery's Butterflies Circle

    
6002/1090 Mery's flowers heart
6011/0551 White flowers

8013/0161 Papier 15x30 cm 200 gr wit



1 opmerking:

  1. Nee! Dat had ik nog niet gezien! Wat leuk voor je! Die mal is inderdaad erg mooi! Je kaart is sowieso een plaatje!

    BeantwoordenVerwijderen