Translate

Grietje's Kaartenhoekje - Kaarten voor het KWF

Ik maak nu zoveel kaartjes dat ik ze niet allemaal zelf meer kan versturen. Daarom verkoop ik ze, van de kaartjes die ik verkoop doneer ik € 0,50 aan het KWF. Op mijn aktiepagina bij het KWF Kaarten voor het KWF kun je zien hoeveel deze aktie tot nu toe heeft opgebracht.

woensdag 15 november 2017

Thanksgiving

Hoi allemaal, Hi everybody,

Vandaag start een nieuwe challenge bij Creative Moments #131 Anything goes option thanksgiving. Dat vond ik een moeilijken een, want wij in Nederland vieren geen Thanksgiving. Natuurlijk kun je een kalkoen op je kaart doen. Maar het gaat om de gedachte achter Thanksgiving. Dat je dankbaar bent voor wat je hebt geoogst, hebt mogen ontvangen. Onze sponsors zijn dit keer Digistamps 4 joy en Decosse's Dynamite Doodles en met de laatste heb ik een kaartje gemaakt. Zij heeft allemaal digitaal designpapier, maar ook prachtige sentiments. En ik heb er een uitgekozen die ik ook wel vond passen bij Thanksgiving. Hier is mijn kaartje.

Het materiaal wat ik voor deze kaart gebruikt heb is.
Sentiment Hope van Decosse's Dynamite Doodles, 
DP van Boekenvoordeel, op de achterkant van dit DP heb ik ander 
DP geplakt, zodat het toch dubbelzijdig papier wordt.
De vogeltjes zijn een stans, van wie weet ik niet meer.
En plakparels uit eigen voorraad.

Met dit kaartje wil ik graag meedoen bij:

Ik vertaal het niet meer er zit namelijk een translate knop op mijn blog. 
Een leuk nieuwtje mijn Taart kaartje is in de top 3 gekomen bij Kleuren met Potloden!

Ik hoop dat jullie allemaal weer meedoen bij Creative Moments.
Fijne dag nog!


7 opmerkingen:

  1. Een heel mooi kaartje en leuk dat je in de top 3 bent gekomen gefeliciteerd groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Such a beautiful design and sentiment. Nice work.
    Thank you for sharing with us over here at "A Perfect Time To Craft" and best of luck with your entry.

    Annette DT for http://aperfecttimetocraft.blogspot.com.au/


    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh my - this is so stunning - love how you framed out the sentiment. Thanks so very much for joining us this time at the Creative Fingers Challenge, Elizabeth (DT)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. A stunning design and a beautiful sentiment

    Thank you for sharing with us over here at "A Perfect Time To Craft" and best of luck with your entry.

    June DT for http://aperfecttimetocraft.blogspot.com.au/...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Such beautiful rich colors. They make the card so elegant. Thank you for joining us at Creative Fingers Challenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. I love how you have created the window in your card, lovely colours.
    Thank you for sharing with us over here at "A Perfect Time To Craft" and best of luck with your entry.

    Janice DT for http://aperfecttimetocraft.blogspot.com.au/...

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Beautiful card, I love the sentiment and way you've framed it with the double-sided paper. Thank you for joining us at Crafty Calendar Challenge,
    Katrina x

    BeantwoordenVerwijderen