Translate

Grietje's Kaartenhoekje - Kaarten voor het KWF

Ik maak nu zoveel kaartjes dat ik ze niet allemaal zelf meer kan versturen. Daarom verkoop ik ze, van de kaartjes die ik verkoop doneer ik € 0,50 aan het KWF. Op mijn aktiepagina bij het KWF Kaarten voor het KWF kun je zien hoeveel deze aktie tot nu toe heeft opgebracht.

zondag 19 november 2017

Chocola

Hoi allemaal,

Vandaag wil ik jullie een wikkel voor een chocoladereep laten zien, welke ik heb gemaakt voor mijn zusje die haar verjaardag gisteren vierde. Ze is gek op witte chocola dus dat is de reep die er in zit. En ze houdt van elfjes.

Het DP is van Craft Sensations Victorian Roses,
het elfje is van een knipvel van Studio Light. 
De stempel en banner zijn van Joy!Crafts en de bloemetjes daarbij komen
bij Action vandaan. De bloemen in de bovenhoek zijn weer anders
de blaadjes zijn stansen van Ali en nog wat bling bling
om het af te maken.

hier nog een foto van het elfje 


en een zij aanzicht.

Met deze wikkel wil ik graag meedoen bij:




5 opmerkingen:

  1. Heel erg leuk gedaan Grietje....wat jammer dat je net te laat was voor De Egel!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Love the elf with the way you have set the flowers in her hand. White chocolate, yummy me too, I love it. Nice work this looks great.
    Thank you for sharing with us over here at "A Perfect Time To Craft" and best of luck with your entry.

    Annette DT for http://aperfecttimetocraft.blogspot.com.au/

    BeantwoordenVerwijderen
  3. What a great way to decorate a chocolate bar. That elf is so cute and your flowers are really pretty. Thanks for joining us at the Lil Patch of Crafty Friends Challenges for our latest challenge.  {Lil Patch of Crafty Friends Challenges}Good luck and join us again soon. Hugs, Barbara

    BeantwoordenVerwijderen
  4. super!! Gezellig dat je meedoet bij "A Perfect Time To Craft" ,
    Groetjes Ine
    http://creaine-cards.blogspot.nl/
    DT for: http://aperfecttimetocraft.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  5. This is a beautiful card. Thank you for sharing with us at The Fairy and The Unicorn and we hope to see you again soon. Hugs, Gale DT

    BeantwoordenVerwijderen