Translate

Grietje's Kaartenhoekje - Kaarten voor het KWF

Ik maak nu zoveel kaartjes dat ik ze niet allemaal zelf meer kan versturen. Daarom verkoop ik ze, van de kaartjes die ik verkoop doneer ik € 0,50 aan het KWF. Op mijn aktiepagina bij het KWF Kaarten voor het KWF kun je zien hoeveel deze aktie tot nu toe heeft opgebracht.

woensdag 24 september 2014

Sweet holiday wishes

Hoi allemaal,
Bedankt voor alle leuke berichtjes op m'n vorige kaartje, altijd leuk om te lezen... En nadat ik vorige keer m'n bericht had gepost zag ik bij Aartje dat ik de VerjaardagsCandy had gewonnen! Het was nog een verrassing wat we zouden krijgen maar dit is het geworden:
Helemaal super toch?!
Nu over tot de orde van de dag en dat zijn de kaartjes... ja meervoud want het zijn er 2 geworden... een serie zeg maar.
Het raam, de sneeuw en de klimop zijn allemaal van Marianne Design en de plaatjes komen uit een boek van de Action
Het DP van dit kaartje is van Joy!
En de stempel is ook van Marianne Design; Stampfairy designs

Fijne dag nog allemaal, ik ga wachten tot half 5 want dan is mijn zoontje eindelijk terug van kamp. :)


19 opmerkingen:

  1. Mooi pakketje van Aartje en super leuke kerst-raam-kaartjes Grietje!!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  2. prachtige candy van Aartje en je winterse kaartjes zijn weer leuk,
    liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke kerstkaarten.
    En gefeliciteerd met je mooie prijs,
    groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je kerstkaarten zijn prachtig en gefeliciteerd met je gewonnen candy.
    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk pakketje !
    Kaarten zijn erg leuk geworden!
    Heb de stans van het raam ook!
    Tip: Ook te gebruiken als verdeling in een gewone kaart!
    Heb een kaart met gele daisys gemaakt, staat nog wel op mijn blog!
    Groetjes Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. gefeliciteerd met je prachtige prijs Grietje helemaal super.

    je hebt 2 prachtige kaarten gemaakt.
    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hallo Grietje. Je envelop is vandaag op de bus gegaan. Laat je even weten als het aangekomen is?
    Ik vind je kaartjes heel mooi, echt winter. Krijg meteen zin in sneeuw (en dan ook warme chocolademelk...)
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen

  8. Hoi Grietje,

    Wat heb je mooie kerst kaarten gemaakt !
    En een toffe prijs heb je ook gewonnen ☺

    Gezellige en fijne (knutsel) week ☼
    Liefssss Erica
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtig pakketje heb je gewonnen.Je kerstkaartjes zien er super mooi uit.groetjes Margo.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooi pakketje heb je gewonnen! En mooie kaartjes bij elkaar!
    Groetjes Boukje.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Schitterende kerstkaarten en een prachtige candy heb je gewonnen.
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een prachtige prijs heb je gewonnen.
    Mooie kaartjes heel leuk vind ik die raampjes die je gemaakt hebt.

    Groetjes Jane

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooie kerstkaartjes Grietje, en dan maar liefst 2. Superzzz!!!
    liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Leuk voor je dat je deze mooie candy gewonnen hebt. Veel plezier ermee en wij zullen er vast van meegenieten, wanneer je creaties hiermee gemaakt komt laten zien.
    Mooie kerstkaarten heb je gemaakt. Zo leuk met de raampjes.
    Top gemaakt Grietje.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Prachtige kaart Grietjes. Leuk gedaan zo.
    Mooie prijs had je gewonnen, altijd leuk!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi Grietje, wat heb je een leuek candy gewonnen! Daar kun je weer heel mooie kaartjes mee maken.
    Je 'serie' is ook erg leuk! Mooi gedaan met de sneeuw op de raampjes...
    Heeft je zoon het leuk gehad op kamp??
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een prachtige kaartjes heb je gemaakt, Grietje!! En nog gefeliciteerd met je prijs en heel veel plezier ermee!!

    Groetjes, Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een leuke 'serie kaarten ", Grietje. :)
    En gefeliciteerd met je prachtige prijs.

    Groetjes,
    Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen