Translate

Grietje's Kaartenhoekje - Kaarten voor het KWF

Ik maak nu zoveel kaartjes dat ik ze niet allemaal zelf meer kan versturen. Daarom verkoop ik ze, van de kaartjes die ik verkoop doneer ik € 0,50 aan het KWF. Op mijn aktiepagina bij het KWF Kaarten voor het KWF kun je zien hoeveel deze aktie tot nu toe heeft opgebracht.

maandag 8 september 2014

Kerst in tweevoud

Hoi allemaal,

Bedankt voor de leuke berichtjes op mijn tags. Ik werd er helemaal blij van.
Vandaag wil ik jullie graag 2 kerstkaartjes laten zien die ik afgelopen weekend heb gemaakt.

Het eerste kaartje is Tilda die de kerstboom aan het versieren is. De kerstboom is een mal van Nelly Snellen; Nelly's Choise, de muur is geëmbossed met een mal van de Boekenvoordeel en het DP komt daar ook vandaan. Aan de binnenkant heb ik het sentiment gestempeld met goudkleurig inkt, dit zie je niet zo goed op de foto vandaar dat ik het niet laat zien. Tilda heb ik ingekleurd met m'n Faber Castell potloden. Voor de versiering van de boom heb ik snowpaper gestanst met de die van LeAne Creatief en wat plaksteentjes gebruikt van de Aktion.

Hieronder is het tweede kaartje welke ik heb geëmbossed met een oude mal van Marianne Design en de geëmboste delen heb ik bewerkt met zilver inkt. Rood papier er achter gedaan en het plaatje komt uit een 3D kerstboekje van de Boekenvoordeel.

2 Heel verschillende kaartjes dus ik ben benieuwd wat jullie er van vinden.


7 opmerkingen:

  1. wat heb je leuke kerstkaarten gemaakt, dat handembossing is prachtig,
    liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat leuk deze mooie kerstkaarten groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het zijn allebei leuke kaartjes, alhoewel mijn voorkeur het meest naar de onderste gaat. Ik ben niet zo'n Magnolia fan, maar smaken verschillen en voor iemand anders zal de voorkeur dan weer naar de bovenste gaan.
    Leuk gedaan Grietje.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Twee leuke kerstkaarten Grietje. De eerste heeft mijn voorkeur, leuk met dat muurtje en die versierde boom.
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kerst kaarten Grietje. Echt gezellig al die mooie kerst kaarten weer in blogland.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen