Translate

Grietje's Kaartenhoekje - Kaarten voor het KWF

Ik maak nu zoveel kaartjes dat ik ze niet allemaal zelf meer kan versturen. Daarom verkoop ik ze, van de kaartjes die ik verkoop doneer ik € 0,50 aan het KWF. Op mijn aktiepagina bij het KWF Kaarten voor het KWF kun je zien hoeveel deze aktie tot nu toe heeft opgebracht.

vrijdag 18 april 2014

Vlinders in je buik

Hoi allemaal,
Bedankt voor de leuke reacties op mijn vorige kaartje en hartelijk welkom nieuwe volgers, ik kan op het moment even niet zien wie er allemaal bij zijn gekomen door een Error, maar ik ben erg blij dat jullie mijn kaartjes leuk vinden. Dus hier de volgende, ik heb er nog geen tekst bij omdat ik nog niet weet of ik hem voor een verjaardag of moederdag wil gebruiken.
Het DP is van Action, de rand is gemaakt met de Martha Steward punch doily lace en de vlinders zijn van Joy! Crafts. Het stempeltje is van Magnolia. Ik heb deze ingekleurd met Faber Castell potloden.
Met deze kaart wil ik graag meedoen bij:




19 opmerkingen:

  1. Hele lieve kaart!!
    Leuk dat je meedoet aan de challenge bij DSCC!
    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Beautiful card, Gretel!! Thank you for participating in the Creative Color Challnge this week. Good Luck and come back!
    Tereese (Friday)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig kaartje!
    Gezellig dat je meedoet met de challenge bij DSCC!
    Groetjes, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Schitterende kaart Grietje en de vlinders erbij zijn ook prachtig!
    Groetjes, Marleen
    en een heel fijn paasweekend

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Grietje,
    Wat een leuke inspiratiefoto en in je kaart komen de kleuren helemaal terug, prachtige kaart..fijne paasdagen..
    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke fleurige kaart.Fijn Paas weekend.groetjes Margo.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Beautiful card. Love the butterflies. Thanks so much for joining us this week at Creative Colors Challenges.
    Linda K. DT
    www.ladybugstampers.blogspot.co

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Beautiful card. Love the butterflies an you design. Thanks so much for joining us this week at Creative Colors Challenges.
    Linda K. DT
    www.ladybugstampers.blogspot.co

    BeantwoordenVerwijderen
  9. WOW, what a beautiful entry at CreativeColorsChallenge. Super cute card. Thanks so much for playing along with us.
    Hugs,
    Archana

    BeantwoordenVerwijderen
  10. mooie kaart heb je gemaakt, en idd hij kan voor meerder gelegenheden gebruikt worden.
    gezellig dat je meedoet met de uitdaging van DSCC.
    groetjes Rian

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooie kaart heb je gemaakt met deze leuke Tilda, heel mooi gekleurd en mooi bloemenpapier heb je gebruikt. Heel fijn dat je mee doet bij DSCC, veel succes.
    liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Je kaartje is schitterend Grietje, ik vind hem supermooi.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  13. wat een prachtige kaart mooi dp papier.
    liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi,

    Wat een leuk kaartje. Heel mooi gedaan. Leuk dat je meedoet bij Creative Colors challenge. Veel succes!

    grtjs
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Prachtig, lief kaartje! Bedankt voor je deelname bij DSCC.
    Groetjes Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een leuke vrolijke kaart, dit blijft ook een leuke magnoliastempel om mee te werken.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een vrolijk kaartje Grietje.
    Liefs,
    Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  18. WOW, beautiful card, and so perfect for our Creative Colors Challenge! Thanks so much for taking the time to play along! Hugs, Sabrina (CCC DT)

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat n prachtige kaart Grietje en leuk dat je met onze challenge mee doet op het Time For Magnolia challenge blog

    Groetjes Margreet

    BeantwoordenVerwijderen