Translate

Grietje's Kaartenhoekje - Kaarten voor het KWF

Ik maak nu zoveel kaartjes dat ik ze niet allemaal zelf meer kan versturen. Daarom verkoop ik ze, van de kaartjes die ik verkoop doneer ik € 0,50 aan het KWF. Op mijn aktiepagina bij het KWF Kaarten voor het KWF kun je zien hoeveel deze aktie tot nu toe heeft opgebracht.

maandag 14 april 2014

Beterschap

Hoi allemaal,
De volgerbalk werkt gelukkig nu wel, ik heb al 5 volgers! Welkom, ik hoop dat ik jullie wat inspiratie mee kan geven en dat jullie genieten van mijn kaartjes. En mochten jullie tips hebben schroom niet.
Ik doe in dit blogland zoveel inspiratie op voor kaartjes en ik vind nu ook heel veel redenen om kaartjes te maken. Maar deze heb ik gemaakt voor mijn vroegere buurman, die herstellende is van een operatie en zware longontsteking.
Ik heb dit kaartje gemaakt naar aanleiding van een sketch op Catch the Bug Challenge blog Stella says hallenge 207. Het gele kaartje heb ik bewerkt met een mask van Dutch Doobadoo - Chickenwire gemaakt met distress ink Vintage Photo het DP is van Noor! Design Its a boy en het stempeltje is van Marianne Design ingekleurd met Faber Castell potloden. De tag stempel is van de Hema.

Met dit kaartjes wil ik meedoen aan de volgende challenges:
Catch the bug challenge - Stella says challenge 207
SSS - alles mag en optioneel gebruik geel
Hobbyjournaal - challenge april maak een fleurig kaartje in gele tintjes

8 opmerkingen:

  1. Hoi Grietje,
    Leuk dat je ook bij mij volger bent geworden..Je hebt een leuke kaart gemaakt voor je vroegere buurman, leuke achtergrond en een mooie stempel..
    groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke kaart heb je gemaakt, Grietje!! Hier zal je vroegere buurman heel blij van worden, denk ik zo!! Ik ben maar meteen volger van je geworden en ik kom zeker nog eens langs!!

    Groetjes, Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hi Grietje wat een mooie vrolijke kaart.

    Bedankt voor het meedoen bij ScrapbookStampSociety Challenge.

    Groetjes Karin DT coördinator


    BeantwoordenVerwijderen
  4. Beautiful card!
    Thank for joining us at ScrapbookStampSociety Challenge
    Gr.Kaija DT-member

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Awesome card, and love the chicken wire stamp in the background! Thanks for joining us at Catch The Bug!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Too cute!! Thanks so much for joining the Stella Says Sketch Challenge at The Bug Blog with Bugaboo Stamps.
    We hope you'll join us again and play along!
    Hugs & Happy Days!
    Min - Bugaboo Stamps Asst. Design Team Coord.

    BeantwoordenVerwijderen