Translate

Grietje's Kaartenhoekje - Kaarten voor het KWF

Ik maak nu zoveel kaartjes dat ik ze niet allemaal zelf meer kan versturen. Daarom verkoop ik ze, van de kaartjes die ik verkoop doneer ik € 0,50 aan het KWF. Op mijn aktiepagina bij het KWF Kaarten voor het KWF kun je zien hoeveel deze aktie tot nu toe heeft opgebracht.

zondag 25 april 2021

Gastdesigner bij Kleuren met Potloden

 Hoi allemaal,

Laatst was mijn kaartje gekozen tot winnaar bij Kleuren met Potloden en daarom mag ik vandaag Gastdesigner zijn. Er wordt Alles wat begint met de letter B gevraagd. En ik mocht met een digi van PapernestDolls - Bedtime Emma werken. Hier is mijn voorbeeldkaartje: met Beer, Bloemen en Beterschap.


De digi heb ik ingekleurd met Faber Castell potloden
Het DP is van CraftEmotions 
De bloemen zijn van Joy!Crafts en de Beterschap stans ook.

Jullie hebben nog tot 7 mei om mee te doen met de challenge.

Met dit kaartje wil ik graag meedoen bij:

Fijne zondag!







6 opmerkingen:

  1. Hele mooie kaart, de bloemen zijn super.
    Groetjes, Chantal S

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fijn dat je vandaag onae gastdesigner wilde zijn met deze mooie kaart.
    Groetjes, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. A really lovely card and so is the image that you have used for itl too. Great shading with your pencils. I was just looking at your web border and it also made me smile asThanks for joining us at Let's Craft & Create, happy crafting Michelle DT x it reminded me of the forget me nots in my garden today.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Cute card and image. Loving the purple tones :) Thank you for joining us at Polkadoodles Digi Choosday Challenge - Good Luck!
    Maz DT
    https://blackheartcrafts.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Bedankt voor het verstrekken van zo'n geweldige bron

    BeantwoordenVerwijderen