Translate

Grietje's Kaartenhoekje - Kaarten voor het KWF

Ik maak nu zoveel kaartjes dat ik ze niet allemaal zelf meer kan versturen. Daarom verkoop ik ze, van de kaartjes die ik verkoop doneer ik € 0,50 aan het KWF. Op mijn aktiepagina bij het KWF Kaarten voor het KWF kun je zien hoeveel deze aktie tot nu toe heeft opgebracht.

vrijdag 12 maart 2021

Proost op je verjaardag


 Hoi allemaal,

Vandaag is mijn man jarig voor hem heb ik dit kaartje gemaakt. Ik heb hem gemaakt naar aanleiding van de sketch van Cheerful sketches, dit is hem geworden:


Het papier en plaatje is van StudioLight,
de stempel is van Marianne Design
de sketch die ik gebruikt heb:



Met dit kaartje wil graag meedoen bij:

Fijne dag nog allemaal, tot de volgende keer!



10 opmerkingen:

  1. gave kaart heb je gemaakt Grietje

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Great card for a masculine birthday!

    Thank you for playing along with us at Creative Knockouts- good luck!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een toffe en tegelijk toch een stoere mannenkaart Grietje.
    Heel leuk dat je meedoet bij Cheerful Sketches!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooie kaart voor je man. Van harte gefeliciteerd met hem.
    En een heel mooie uitwerking van de sketch van Cheerful. Dank je wel voor het meedoen!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hele mooie stoere kaart.
    Groetjes, Chantal S

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke stoere mannenkaart. Leuk gemaakt met deze schets. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie kaart naar aanleiding van de sketch.
    Echt een mooie mannenkaart.

    Grietje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Was für eine schöne Karte und eine tolle Umsetzung von dem Sketch.

    Liebe grüße
    Christina GD

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooie kaart heb je voor de verjaardag van je man gemaakt (nog gefeliciteerd).
    Hartelijk dank voor het meedoen bij Cheerful Sketches.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen