Translate

Grietje's Kaartenhoekje - Kaarten voor het KWF

Ik maak nu zoveel kaartjes dat ik ze niet allemaal zelf meer kan versturen. Daarom verkoop ik ze, van de kaartjes die ik verkoop doneer ik € 0,50 aan het KWF. Op mijn aktiepagina bij het KWF Kaarten voor het KWF kun je zien hoeveel deze aktie tot nu toe heeft opgebracht.

vrijdag 1 januari 2021

Eerste kerstkaart van 2021

 Hoi allemaal, hi everybody,

De allerbeste wensen voor het nieuwe jaar, laten we er een creatief jaar van maken, waarin Corona weer een bier is en geen ziekte. Er start vandaag weer een nieuwe Christmas 24 challenge. Ook dit jaar maken we weer 24 kerstkaarten. Ik had het afgelopen jaar geen stress door deze challenge.

Het thema is dit keer alles mag, makkelijker kan dus niet.

Dit is mijn voorbeeldkaart:

Het is een nativity kaart geworden.
Het DP is van de Action
het 3d plaatje heb ik gekregen, ik weet niet van wie het is.
ik heb nog wat sticker lijntjes gebruikt om het plaatje heen, voor wat bling

Fijne dag nog allemaal en nogmaals een gelukkig en gezond 2021!







6 opmerkingen: