Translate

Grietje's Kaartenhoekje - Kaarten voor het KWF

Ik maak nu zoveel kaartjes dat ik ze niet allemaal zelf meer kan versturen. Daarom verkoop ik ze, van de kaartjes die ik verkoop doneer ik € 0,50 aan het KWF. Op mijn aktiepagina bij het KWF Kaarten voor het KWF kun je zien hoeveel deze aktie tot nu toe heeft opgebracht.

zaterdag 25 januari 2020

Merry Christmas in roze

Hoi allemaal,

Daar ben ik met de 2e kerstkaart van dit jaar. Deze keer in niet traditionele kleuren, gewoon omdat ik er zin in had. Mooi roze, met een voor mij nieuwe mal van Marianne Design.


Het papier is van StudioLight de cirkelmal met sterren is van Marianne Design

Ik heb met m'n vorige kerstkaart de top 3 gehaald bij Christmas 24 challenge.

Nu ben ik uitgekozen voor het Design Team van Christmas 24 challenge, gedurende het jaar 24 kerstkaarten maken 2 challenges iedere maand, dus vanaf volgende maand kun je iedere 1e en 15e van de maand een kerstkaart van mij verwachten, ik hoop dat jullie ook allemaal meedoen. Nu loopt er nog de challenge alles mag tot de 31e.

Met dit kaartje doe ik mee bij:
ABC christmaschallenge A & B is for  B is for Bingo: Patterned paper - Lots of layers - Diecut

Fijn Weekend



6 opmerkingen:

  1. Mooie kerstkaart hoor Grietje, ik hou wel van deze kleuren,.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kerstkaart Grietje. Ze kunnen in allerlei kleuren natuurlijk en deze vind ik heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ziet er helemaal leuk uit ! mooi kaartje
    grtjs, martina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Beautiful! Thanks so much for participating in the Christmas Crafts All Year Challenge this time and good luck :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Such a beautiful christmas card, love the soft colours. Thanks so much for playing along with us over at ABC Christmas Challenge. Hope we see you back again next month!
    Dorte

    BeantwoordenVerwijderen
  6. As stated by Stanford Medical, It's in fact the one and ONLY reason this country's women get to live 10 years more and weigh an average of 42 lbs less than us.

    (And by the way, it has totally NOTHING to do with genetics or some hard exercise and really, EVERYTHING about "how" they eat.)

    P.S, I said "HOW", not "WHAT"...

    Tap on this link to uncover if this brief questionnaire can help you discover your true weight loss potential

    BeantwoordenVerwijderen