Translate

Grietje's Kaartenhoekje - Kaarten voor het KWF

Ik maak nu zoveel kaartjes dat ik ze niet allemaal zelf meer kan versturen. Daarom verkoop ik ze, van de kaartjes die ik verkoop doneer ik € 0,50 aan het KWF. Op mijn aktiepagina bij het KWF Kaarten voor het KWF kun je zien hoeveel deze aktie tot nu toe heeft opgebracht.

vrijdag 7 juni 2019

Challenge #170 at Creative Moments

Hoi allemaal, hi everybody,

Today starts a new challenge over at Creative Moments #170 - Anything goes, we have great sponsor and I've got to work with Creative bug Frogalicious. I coloured the digi with polychromos pencils. And I've used the form of the card from another challenge. Come and join us!

Vandaag begint een nieuwe challenge bij Creative Moments #170 - Alles mag (zie link hierboven). We hebben een aantal leuke sponsors en ik mocht met 1 van hun werken nl: Creative Bug-Frogalicious. Ik heb de digi gekleurd met Faber Castell potloden polychromos. Het dp had ik nog in mijn restjesbak liggen. Ik ben aan het opruimen en wil nu ervoor zorgen dat mijn restjes minder worden in plaats van steeds meer ;)



De vorm van de kaart komt bij de nieuwste challenge van de Egel vandaan, daar vragen ze een driehoek easelkaart met vlinders. De vlinders zijn een mal van Joy!Crafts en de lely is van Marianne Design. Ik hoop dat jullie allemaal weer meedoen bij Creative Moments.

Met dit kaartje wil ik graag meedoen bij:
Hobbywinkel de Egel #80 - driehoek easelkaart met vlinders
Crafting with an attitude #52 - Anything goes
Digi Chooseday wk 23 - Anything goes

Fijne dag allemaal!


3 opmerkingen: