Translate

Grietje's Kaartenhoekje - Kaarten voor het KWF

Ik maak nu zoveel kaartjes dat ik ze niet allemaal zelf meer kan versturen. Daarom verkoop ik ze, van de kaartjes die ik verkoop doneer ik € 0,50 aan het KWF. Op mijn aktiepagina bij het KWF Kaarten voor het KWF kun je zien hoeveel deze aktie tot nu toe heeft opgebracht.

donderdag 31 mei 2018

Hoera! Zwanger

Hoi allemaal, hi everybody,

Today start a new challenge at Creatalicious Challenges #140 - AG or inspirational photo our sponsor is Cute as a button and we got to choose an image to work with. Mine is My baby boy

Vandaag begint er een nieuwe challenge bij Creatalicious challenges #140 Alles mag of inspiratie foto. Onze sponsor is Cute as a button en we mochten een digi uitkiezen om mee te werken. Ik had gekozen voor My baby boy . Hier is mijn voorbeeldkaartje:


De digi heb ik ingekleurd met Windsor & Newton brushmarkers. 
Het DP is van studiolight.
De stempel is van Yvonne Creations.

Hier onder zie je de inspiratiefoto voor de kleuren. Zoals je ziet heb ik me niet echt hier aan gehouden. Maar het is ook optioneel.


Fijne donderdag nog!






1 opmerking:

  1. Je hebt een hele mooie kaart gemaakt Grietjes.
    Mooie vrolijke kleurtjes, wat zeker past voor een zwangerschap.

    Neem je graag deel aan challenges, dan heb ik goed nieuws voor jou, want vanaf 1 juli a.s. start er een nieuw challengeblog en dat kan je op dit adres vinden:
    https://carlinskaartenparadijs.blogspot.com/
    Ik hoop dat je ons blog komt volgen en deelnemen aan de challenges.
    Groetjes en tot ziens,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen