Translate

Grietje's Kaartenhoekje - Kaarten voor het KWF

Ik maak nu zoveel kaartjes dat ik ze niet allemaal zelf meer kan versturen. Daarom verkoop ik ze, van de kaartjes die ik verkoop doneer ik € 0,50 aan het KWF. Op mijn aktiepagina bij het KWF Kaarten voor het KWF kun je zien hoeveel deze aktie tot nu toe heeft opgebracht.

woensdag 4 april 2018

Mixed media

Hoi allemaal,

Het Paasweekend is weer voorbij en ik heb de mijne goed besteed. Ik heb m'n nieuwe brush markers uitgeprobeerd die ik voor m'n verjaardag heb gekregen en ik ben even buiten m'n comfortzone gegaan met een dt project. Het is namelijk bij Creative Moments weer tijd voor een nieuwe challenge #140 Anything goes option relax. En één van onze sponsors is Decoses Dynamite Doodles zij maakt Design papiertjes en sentiments. Ik heb een van haar sentiments een quote van Eleonore Rooseveldt gebruikt op mijn project.



Eerst heb ik de quote uitgeprint en deze dan bewerkt met Nellie Snellen gelliplate
en de sterrenmal van de Scr@p lijn van Noor!Design.
Uitgestansd met een mal van Action.
De wolkjes zijn van Memorybox en Dream is van Alie.
Het canvas heb ik bewerkt met Dutch Doobadoo en
een stencil van Dusty Attic Gabriella Polaco en 
het sterrenstencil van Dutch Doobadoo.
Onder het sentiment ligt nog wat gaas 



De sprays die ik hiervoor heb gebruikt heb ik zelf gemaakt met 
Brusho pigmentpoeder en water. De bloementoef bestaat uit
een foambloem (in het midden) van Leane Creatief.
en wat andere bloemetjes uit m'n stash.
Ik zat nog te twijfelen of ie niet te kaal was zo , maar het gaat om de quote en die
springt er mooi uit zo.

Met deze canvas wil ik graag meedoen bij:

Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden.



5 opmerkingen:

  1. mooi Grietje je prijs staat vandaag op mijn blog.
    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super mooi Grietje !!!!
    grts Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige mixed media kaart!
    groetjes,
    Syl

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi . gezellig dat je meedoet bij Artistic. Succes.
    groetjes Ine DT

    BeantwoordenVerwijderen
  5. This is such a gorgeous card! I really love all the texture you were able to create and I like how all the details go along with the "dream" theme. The clouds are a perfect touch, too, and I'm so glad you shared your talents with us for this week's Simon Says Stamp Monday Challenge!

    BeantwoordenVerwijderen