Translate

Grietje's Kaartenhoekje - Kaarten voor het KWF

Ik maak nu zoveel kaartjes dat ik ze niet allemaal zelf meer kan versturen. Daarom verkoop ik ze, van de kaartjes die ik verkoop doneer ik € 0,50 aan het KWF. Op mijn aktiepagina bij het KWF Kaarten voor het KWF kun je zien hoeveel deze aktie tot nu toe heeft opgebracht.

woensdag 1 november 2017

Bulldozer

Hoi allemaal, hi everybody,

Vandaag begint een nieuwe challenge bij Creative Moments #130 met als thema alles mag. Onze sponsors zijn dit keer My stitch back in twine en Scribbles Design en van de laatste heb ik een digi gebruikt.

Today starts a new challenge over at Creative Moments #130 Anything goes. Our wonderful sponsors are My stitch back in twine and Scribbles Design and with that last one I've made my card.

De digi die ik gebruikt heb is Bulldozer en deze heb ik ingekleurd met alcohol
markers. Het DP is van een blok van de Action die ik in mijn vakantie in Frankrijk
gekocht heb. Het randje erboven heb ik gemaakt met de tandwiel malletjes van 
Joy!Crafts. De banner (bruin) is geembossed een knoopje met een strik erop
en wat pareltjes om het af te maken.

Met dit kaartje wil ik graag meedoen bij:

Ik hoop dat jullie weer allemaal meedoen,
neem ook even een kijkje bij de andere DT leden om te zien wat zij
voor moois hebben gemaakt.
I hope you will all join us. Please take a look at the other DT members
to see what they made.

Fijne dag nog!


13 opmerkingen:

  1. BRAVO!
    Great mood!
    Thank you very much for coming to play at IKEsWORLD Challenges!
    Good luck!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Welke jongen zou dat nu niet mooi vinden? Stoere kaart!
    Lia, DT S4F

    BeantwoordenVerwijderen
  3. A perfect male card, brilliant idea. Thank you for taking the time to join in with our challenge and sharing your creativity with us, I love to see your talent, creativity and imagination at work. I hope to see more of your creativity in the near future. Love 'n' hugs Sall IkesWorld Challenges DT

    BeantwoordenVerwijderen
  4. So perfect and Lovely card!

    Sollan, DT for S4Fun
    Solvin.wordpress.com

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Fab, thank you for joining us at Digi Choosday this week.
    Julie DT x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Beautiful card!Thanks for joining us at ScrapbookStampSociety Challenge.Good luck and hope to see you again.Gr.Kaija Dt-member

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Beautiful carrd, Thank you for Joining us at Scrapping4funChallenge and waiting to see next time.

    Hugs
    Meena S4F DT

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Great boy card! Thank you so much for entering our ATG challenge at Through The Craft Room Door this week. Looking forward to see you again next challenge.
    Regards,
    TTCRD DT
    Scrapbookingmamaw {My Blog}
    Through The Craft Room Door
    ttcrd.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  9. een super gave kaart Grietje
    Bedankt voor het meedoen bij
    {ScrapbookStampSociety DT Member}
    Succes en hopelijk tot de volgende keer..

    Groetjes Karin DT coördinator

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Beautiful card, love the bulldozer
    Thank you for your entry at Scrapping4funChallenges
    Rachelle DT
    https://scrapping4funchallenges.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  11. beautiful male card ! Thank you so much for sharing your work with us at Creates and Makes
    WIshing you good luck to win beautiful digistamps !

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Lovely make. Thanks for joining us in our week 44 Anything Goes challenge at Digi Choosday
    Anjie (DT)

    BeantwoordenVerwijderen