Translate

Grietje's Kaartenhoekje - Kaarten voor het KWF

Ik maak nu zoveel kaartjes dat ik ze niet allemaal zelf meer kan versturen. Daarom verkoop ik ze, van de kaartjes die ik verkoop doneer ik € 0,50 aan het KWF. Op mijn aktiepagina bij het KWF Kaarten voor het KWF kun je zien hoeveel deze aktie tot nu toe heeft opgebracht.

vrijdag 21 oktober 2016

Herfst

Hallo allemaal,

De herfst is nu echt in het land, dat merken we aan het weer helemaal. Echt herfst weer....en echt freubelweer :). Vandaag wil ik jullie een kaartje laten zien wat ik met een dutch doobadoo mal create a card gemaakt heb.

De mallen op de voorkant van de kaart zijn allemaal van Marianne Design 
en het gebruikte DP is daar ook van.


Aan de binnenkant heb ik de pompoenstempel van Leanne ingekleurd met Faber Castell potloden
de banner is van JoyCrafts en het sentiment ook
de grasrand is van Yvonne Creations

Met deze kaart wil ik graag meedoen aan de volgende challenges:
CraftAddiction #challenge 10: herfst
AnMaCreatief challenge oktober: Herfst
Let's Craft and Create: Challenge 118: Halloween, fall, autumn
Kleuren met potloden - Challenge oktober: ponsen, snijden, stansen
Craftliners - challenge 31: Herfst (met dank aan Aartje die me op de challenge wees)


14 opmerkingen:

  1. Een hele mooie herfstkaart geworden, Grietje.Leuke pompoen en prachtig ingekleurd.Schattige eekhoorn.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig herfstkaartje Grietje ... Heel mooi van vorm en kleur !
    Dank je wel voor je deelname aan de challenge van CraftAddiction !
    Groetjes, Odette.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie kaart Grietje,
    heel leuk model en mooi ingekleurd,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig herfstkaartje heb je gemaakt. Mooi model ook. En dat papier is heel toepasselijk.
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wonderful card! Thank you so much for joining us at Let's Craft and Create! Cheryl W, DT

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig herfstkaartje Grietje!
    Wat heb je de pompoen prachtig ingekleurd! Top!
    Gezellig dat je meedoet bij Kleuren met Potloden deze maand!
    Heel veel succes.
    grt Angela!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw!! Die is mooi geworden!!
    Fijn dat je mee doet bij de challenge van Kleuren met Potloden.
    Grtz Janette DT

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige herfstkaart. Leuk dat je meedoet aan de challenge van kleuren met potloden.
    Je kunt ook nog meedoen aan de challenge van Craftliners, met het gebruik van je potloden voldoe je helemaal aan de eisen.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuk modelletje is dit zeg! En je pompoen ziet er héérlijk uit! Bedankt voor je deelname aan onze challenge, Petra DT Kleuren met Potloden

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuke kaart Grietje.

    Past precies in het herftseizoen zo met de pompoenen

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een leuk kaartje. Gezellig dat je meedoet met de oktoberchallenge bij AnMaCreatief. Groetjes Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Schitterend herfst kaartje met een mooie pompoen erop.
    Dankjewel voor je deelname CraftAddiction challenge blog.
    Gr Anita DT

    BeantwoordenVerwijderen