Translate

Grietje's Kaartenhoekje - Kaarten voor het KWF

Ik maak nu zoveel kaartjes dat ik ze niet allemaal zelf meer kan versturen. Daarom verkoop ik ze, van de kaartjes die ik verkoop doneer ik € 0,50 aan het KWF. Op mijn aktiepagina bij het KWF Kaarten voor het KWF kun je zien hoeveel deze aktie tot nu toe heeft opgebracht.

dinsdag 2 december 2014

Groeten uit Holland

Hoi, hoi allemaal,

Hartelijk dank voor al de leuke reactie's op mijn kerst ster. Heb ervan genoten!
Het kaartje dat ik jullie vandaag laat zien is op bestelling gemaakt voor iemand die uitgezonden is naar Jordanië. Hij is bij de luchtmacht vandaar het thema...
Het DP komt uit een blok van Joy!Crafts it's a boy de rand is ook van Joy!Crafts
De stempel is van Marianne Design en het plaatje is ook van Marianne Design
Verder heb ik nog washi tape gebruikt en plakparels van de Action.

Met dit kaartje wil ik meedoen bij:

Fijne dag nog!


12 opmerkingen:

  1. Keigaaf Grietje, wat zal hij dat leuk gevonden hebben!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi Grietje dat zal hij zeker waarderen een warme groet uit Nederland.
    Ik zal blij zijn als ze allemaal weer veilig terug zijn.
    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige kaart, leuk hoe je alles zo bij elkaar hebt gezocht dat het een stoere mannenkaart is geworden.

    groetjes Henriuette

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Schitterende kaart, Grietje. Lekker stoer. Ook je vorige kaart vind ik schitterend.
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie kaart !
    Mooie kleuren zo bij elkaar !
    grts !neke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat is een niet alledaagse opdracht, maar je hebt het prima gedaan een heel mooi kaartje.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen

  7. Stoere mannenkaart, Grietje.Superleuk geworden.

    Groetjes,
    Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hallo Grietje,
    Vind het een hele leuke stoere heren kaart!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Grietje,
    Stoere herenkaart heb je gemaakt .Mooi gedaan.
    groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie kaart, Grietje!
    Bedankt voor het meedoen met deze uitdaging van Cards & Scrap!!
    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen