Translate

Grietje's Kaartenhoekje - Kaarten voor het KWF

Ik maak nu zoveel kaartjes dat ik ze niet allemaal zelf meer kan versturen. Daarom verkoop ik ze, van de kaartjes die ik verkoop doneer ik € 0,50 aan het KWF. Op mijn aktiepagina bij het KWF Kaarten voor het KWF kun je zien hoeveel deze aktie tot nu toe heeft opgebracht.

zondag 14 september 2014

Gefeliciteerd kleine prinses

Hoi allemaal,
Allereerst een hartelijk welkom aan Victoria en Irene, ik hoop dat we elkaar kunnen inspireren. En bedankt voor de leuke reactie's op m'n vorige kaartje.

Vandaag laat ik jullie een kinderkaart zien voor een meisje dat binnenkort 4 wordt.
Ik heb de vorm van de kaart van Sandra's scrapsels blog, de klimop en ballon zijn van Marianne Design en de vlaggenstempel ook. Het DP komt uit een blok van de Action. Het strikje had ik nog dat zat om wat enveloppen... En dan gaan de deuren open voor de jarige;
Het stempeltje is er een van Wee Stamps - Princes with cake, welke ik heb ingekleurd met m'n Faber Castell potloden. Op de ballon heb ik met rose glitter nog een 4 gezet en het sentiment komt bij CreaLies vandaan. Hieronder nog een close-up van de leuke stempel.
Met deze kaart wil ik meedoen bij:


20 opmerkingen:

  1. Wat zal de kleine prinses hier blij mee zijn, een enige sprookjeskaart!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een gave kaart is dit, ontzettend leuk gemaakt, wat zal ze daar blij mee zijn!
    liefs Hanny♥,
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  3. heel erg mooi gemaakt Grietje, leuk dat de deurtjes open kunnen en dat rose is natuurlijk super,
    groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat mooi gemaakt!
    Super leuke kaart!
    Groeten !neke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een mooi kaartje heel leuk bedacht groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een mooi kasteeltje Grietje zier er goed uit.
    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat leuk voor een kleine prinses, maar wat een werk zal dit geweest zijn. Maar wel met een heel leuk eindresultaat.
    Ik wil je ook bedanken voor de prachtige kaart die wij van je kregen. Superleuk!
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat leuk dat je volger bent geworden op mijn blog nu staat de teler op 90!
    Ben ook gelijk volger hier geworden kunnen van elkaars creaties genieten.

    groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat leuk voor de 4 jarige prinses, een heus kasteel. Super gemaakt Grietje, en mooie meiden keuren heb je gebruikt!!
    liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dit zal wel een heel werkje geweest zijn maar met een prachtig resultaat. Wat schitterend gedaan ook dat de deuren open kunnen.

    Groetjes Jane

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuk dit model kaart. Zou leuk model zijn voor mijn kleine nichtjes. Groetjes marja

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een prachtige prinsessenkaart Grietje!
    Leuk dat je meedoet aan de challenge bij Kleuren met Potloden.
    Lieve groetjes Joukje

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een schatje zeg!! Zij zal zich zeker een echte prinses voelen!
    Creatieve groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Een hele mooie kaart Grietjes, prachtig model. Leuk dat je meedoet met onze challenge KmP.
    Groetjes Maria
    http://kreatiefhoekje.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hele mooie kaart, leuk idee!
    Leuk dat je mee doet met de challenge van De Creatieve Zebra.
    Groetjes Ditta

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Prachtig kaartje, dank je dat je mee doet met de challenge van Kleuren met potloden

    Groetjes Nadia

    BeantwoordenVerwijderen
  18. mooi kasteel hoor, leuk dat je meedoet met de challenge kleuren emt potloden.

    groetjes Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Schitterend gedaan Grietje!!
    Gezellig dat je meedoet aan de challenge bij Kleuren met Potloden en veel succes.
    grt Angela

    BeantwoordenVerwijderen