Translate

Grietje's Kaartenhoekje - Kaarten voor het KWF

Ik maak nu zoveel kaartjes dat ik ze niet allemaal zelf meer kan versturen. Daarom verkoop ik ze, van de kaartjes die ik verkoop doneer ik € 0,50 aan het KWF. Op mijn aktiepagina bij het KWF Kaarten voor het KWF kun je zien hoeveel deze aktie tot nu toe heeft opgebracht.

zondag 17 augustus 2014

Paars, rose en wit

Hoi allemaal,
Vandaag was het ideaal weer om te freubelen hier. Wat ik dus ook bijna de hele middag heb gedaan. Hieronder 1 van de dingen waar ik vanmiddag mee bezig was. Het andere project laat ik later deze week zien. Ik zag bij Creative Colors een mooi pallet; rose + paars + wit en gebruik 2 patroon papier
zie hieronder het resultaat (de paarse kleur komt op de foto niet zo mooi uit)
Tilda heb ik ingekleurd met Faber Castell potloden de mal is van MD en het DP is van de Action ook heb ik wat embossingpoeder  "ShabbyWhite" als versiering gebruikt. (dit was voor mij de eerste keer dat ik dit gebruik, dus was wel spannend hoe het er uit kwam te zien ;)) 
Hieronder de binnenkant de sentiment komt van een knipvel van Janneke Brinkman

Hieronder nog een close-up van Tilda, hier zie je ook het paarse DP wat beter.

Met dit kaartje doe ik mee bij:

Ben benieuwd naar jullie reacties en lees ze altijd graag. Fijne avond nog!


14 opmerkingen:

  1. Heel mooi lief kaartje!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een prachtige inspiratiefoto, je kaartje is erg mooi gemaakt, leuke digi, heb je de stans met de onderkant boven geplakt ??
    Liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik denk het wel... toen ik hem uit de mal haalde was de achterkant de beste snijkant. Maar ik moest de andere kant hebben hahaha... dat je dat ziet...
      Groetjes Grietje

      Verwijderen
    2. haha, dat kan je heel goed zien, bij het vergroten van de foto..
      groetjes Ans

      Verwijderen
  3. Wat een prachtige kaart in deze kleuren Grietje, mooi ingekleurd, een beauty om te zien.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Schattige creatie en mooi verzorgd! Nog bedankt voor je bezoekje aan mijn blog en je lieve woorden! Creatieve groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Beautiful creation, gorgeous papers and stunning colour combo's...xxx
    The Journey is the Start

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een mooi kaartje Grietje heel erg lief ook.
    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het ziet er allemaal geweldig mooi uit Grietje.
    Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Schitterende kaart, Grietje. Alles de kleuren en details passen perfect bij elkaar. Ja, ik vind het ook heerlijk knutsel weer.
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Pretty card, Gretel. Thank you so much for joining us at CCC this week. Good luck... Have a great day!! Tereese (Friday) DT

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Schitterend kaartje Grietje, heel mooi ingekleurd en prachtig gedaan met het frantage. Je bedoelt denk ik dat de mal van Joy is!!!
    liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Kan zijn. Ik heb een paar van MD en een paar van Joy maar gewoon in zo'n bewaar doosje op een gegeven moment weet ik niet meer zeker van wie wat nou is Oeps... Ik zal er volgende keer beter op letten misschien heb je nog een tip voor me om ze uit elkaar te houden?
      Groetjes Grietje

      Verwijderen
  11. SO very pretty! Thanks for joining us at Magnolia-licious and hope to see you again next time!!

    BeantwoordenVerwijderen