Translate

Grietje's Kaartenhoekje - Kaarten voor het KWF

Ik maak nu zoveel kaartjes dat ik ze niet allemaal zelf meer kan versturen. Daarom verkoop ik ze, van de kaartjes die ik verkoop doneer ik € 0,50 aan het KWF. Op mijn aktiepagina bij het KWF Kaarten voor het KWF kun je zien hoeveel deze aktie tot nu toe heeft opgebracht.

vrijdag 27 juni 2014

Hup Holland Hup

Hoi allemaal,
Bedankt voor de leuke reacties op mijn vorige kaartje. Ik laat jullie vandaag een kaartje zien die ik gemaakt heb voor mijn tantezegger die zondag jarig is. En aangezien zondag ook het Nederlands elftal moet spelen tegen Mexico leek dit me wel een leuk idee.
De digi is van Kenny K. de sentiment is van C&S, de hokjes heb ik gestanst met een mal van double doo en de dots zijn van Sissix, welke ik te leen had van een vriendin.
Met dit kaartje wil ik graag meedoen bij:

6 opmerkingen:

  1. Hallo Grietje,
    Wat een leuke kaart heb je gemaakt!!
    Fijn weekend,
    Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  2. een heel leuk idee Grietjes ziet er goed uit.

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke Hollandse kaart. Hopen dat het geluk brengt.
    Ja, de oude mallen kunnen makkelijk door de machine. Is soms nog handiger dan dat je het met de hand moet embossen. Soms heb je dan ook nog een mooie extra embosrand. Die je anders ook niet hebt. Dubbel voordeel. Hihihi.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een superleuke kaart Grietje, heel mooi.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk gemaakt zal de jarige wel super vinden.groetjes Margo.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. This image makes me smile!! What a Fantastic Happy Face!! Great Design!! And I love your dotted background in panels!! Well done!!
    Thank you for joining us at ATSC! :o) Hugs Sol :o)

    BeantwoordenVerwijderen