Translate

Grietje's Kaartenhoekje - Kaarten voor het KWF

Ik maak nu zoveel kaartjes dat ik ze niet allemaal zelf meer kan versturen. Daarom verkoop ik ze, van de kaartjes die ik verkoop doneer ik € 0,50 aan het KWF. Op mijn aktiepagina bij het KWF Kaarten voor het KWF kun je zien hoeveel deze aktie tot nu toe heeft opgebracht.

zaterdag 3 mei 2014

Telefoonkaartje

Hoi allemaal,
Vandaag even een kort berichtje, mijn zoontje is vandaag jarig en ik wou jullie even laten zien wat voor kaartje ik voor hem heb gemaakt. De telefoon is ook het kadootje wat hij heeft gekregen, de mallen zijn van MD en de tekstmal is van boekenvoordeel.
Fijne dag allemaal. Groetjes Grietje

6 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd met je zoontje Grietje en wat heb je dit super gedaan voor hem, top.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Proficiat met en voor jullie zoon.Leuk cadeau heeft hij gekregen. Het kaartje is mooi gemaakt.groetjes Margo.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd met je zoon Grietjes en die kaart heb je mooi gemaakt. Wat een geweldig cadeau, daar zal hij wel heeeeel erg blij mee zijn! Geniet van jullie dag.
    Fijn weekend, liefs Hanny♥
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Grietje,
    van harte gefeliciteerd met de jarige en wat een mooi verjaardagscadeau, je kaart is er leuk bij, fijne dag, groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  5. proficiat. Hij is erg leuk geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Van harte gefeliciteerd! En wat leuk om bij het kado zo'n bijpassende kaart te maken.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen