Translate

Grietje's Kaartenhoekje - Kaarten voor het KWF

Ik maak nu zoveel kaartjes dat ik ze niet allemaal zelf meer kan versturen. Daarom verkoop ik ze, van de kaartjes die ik verkoop doneer ik € 0,50 aan het KWF. Op mijn aktiepagina bij het KWF Kaarten voor het KWF kun je zien hoeveel deze aktie tot nu toe heeft opgebracht.

zondag 1 november 2020

Kerst landschap

 Hallo allemaal, hi everybody

Vandaag begint er weer een nieuwe challenge bij Christmas 24 challenge #21 - Christmas landscape kerst landschap vragen we dus. Hier is mijn voorbeeld voor de challenge:


De achtergrond van de kaart is gemaakt met de jellyplate van Nellie Snellen
Ik heb de dewdrop inkt van Momento gebruikt
De stempel is volgens mij ook van Nellie Snellen


De rand bewerkt met dezelfde inkt en het geheel afgewerkt met sequins.
Een beetje bling op de kaart maakt het echt een kerstkaart vind ik.

Ik hoop dat jullie weer meedoen, voor inspiratie verwijs ik je naar het Christmas 24 blog, waar de andere DT leden hun creaties ook laten zien. Succes!





9 opmerkingen:

  1. Mooie kaart, en een heerlijk winters landschap.
    Hoop dat we dat deze winter ook eens weer krijgen in Nederland.

    Grietje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi landschapje !!!
    Prachtig in de blauwe tinten !
    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige landschapje heb je gemaakt. EN door het blauw is het echt heel winters!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. plein de poesie dans ce paysage Grietje, biz

    BeantwoordenVerwijderen
  5. A gorgeous card - it sets the scene perfectly for a chilly winter landscape. Thank you so much for your continued support on the team at Christmas 24 - Jacqueline x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Absolutely gorgeous!! Such a pretty scene,

    Hugz Tinz

    BeantwoordenVerwijderen