Translate

Grietje's Kaartenhoekje - Kaarten voor het KWF

Ik maak nu zoveel kaartjes dat ik ze niet allemaal zelf meer kan versturen. Daarom verkoop ik ze, van de kaartjes die ik verkoop doneer ik € 0,50 aan het KWF. Op mijn aktiepagina bij het KWF Kaarten voor het KWF kun je zien hoeveel deze aktie tot nu toe heeft opgebracht.

zondag 16 juni 2019

Vaderdag

Hoi allemaalVandaag laat ik jullie de reminder zien voor Kaartjes Inspiratie Challenges daar vragen ze een vaderdag/mannenkaart met de volgende kleurencombinatie.
 

En dit is hem geworden een flessenhanger voor vaderdag.
Ik heb op wit craft de buitenste lijn van de DDBD mal omgetrokken.
toen bruin craft en als laatste het papier van Noor! Design "Under the sea"
Het plaatje is van Syta van Gelderen
de stempel van Marianne Design, uitgestansd met Mery's ovals.

Heel veel succes nog met de challenge hij duurt tot zaterdag 6 juli.



3 opmerkingen: