Translate

Grietje's Kaartenhoekje - Kaarten voor het KWF

Ik maak nu zoveel kaartjes dat ik ze niet allemaal zelf meer kan versturen. Daarom verkoop ik ze, van de kaartjes die ik verkoop doneer ik € 0,50 aan het KWF. Op mijn aktiepagina bij het KWF Kaarten voor het KWF kun je zien hoeveel deze aktie tot nu toe heeft opgebracht.

woensdag 26 december 2018

Kerstballen

Hoi allemaal,

Vandaag 2e kerstdag tussen alle lekkere dingen door even een blogpost tikken, het is al weer te lang geleden. Dus een spelletje van mij hier voor als je je verveelt: zoek de verschillen. ;)


De ballen heb ik uitgesneden met een cirkelsnijder, de hanger heb ik gemaakt van 
Mery's ovaal.
De ene is met de sneeuwpoppen gemaakt en de andere met de kersthuisjes en bomen.


Het DP is van Mery Sweat winter.

Nog fijne dagen! En tot de volgende keer

Gebruikte materialen:
6002/0587 Mery’s bomen & huizen
6002/0952 Mery’s sneeuwmannen
6002/1118 Mery’s ellips
6011/0545 Mery’s soft winter
8099/0224 licht groen metallic linnen structuur
ribbon

5 opmerkingen:

  1. Leuk model kaartjes zijn het. Mooi papier ook. Ik wens je een fijne jaarwisseling en een mooi freubel jaar gewenst. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuke kerststallen. Enja ik zocht al direct naar de verschillen....
    liefs Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. I see your blog daily, it is crispy to study.
    Your blog is very useful for me & i like so much...
    Thanks for sharing the good information!
    ดูหนังออนไลน์

    BeantwoordenVerwijderen
  5. The content of your blog is exactly what I needed, I like your blog,
    I sincerely hope that your blog a rapid increase in traffic density,
    which help promote your blog and we hope that your blog is being updated.
    รอยัล 1688

    BeantwoordenVerwijderen