Translate

Grietje's Kaartenhoekje - Kaarten voor het KWF

Ik maak nu zoveel kaartjes dat ik ze niet allemaal zelf meer kan versturen. Daarom verkoop ik ze, van de kaartjes die ik verkoop doneer ik € 0,50 aan het KWF. Op mijn aktiepagina bij het KWF Kaarten voor het KWF kun je zien hoeveel deze aktie tot nu toe heeft opgebracht.

woensdag 18 april 2018

Beterschap

Hoi allemaal, hi everybody,

Het wordt weer mooier weer, maar er heerst nog altijd verkoudheid. Dus vandaar dit maaksel van mij als voorbeeld voor de nieuwe challenge bij Creative Moments #141 - Anything goes option flowers alles mag optie bloemen. We hebben weer leuke sponsors deze keer en ik mocht werken met Mari Digis - Cinema Chaplin e Cia
De digi heb ik deze keer ingekleurd met m'n nieuwe Brushmarkers van Winsor & Newton
Het DP is van Noor!Design Ten Mile
Ik heb de digi gemat op een ovalen mal van Noor!Design.
en het zakdoekdoosje heb ik gemaakt met een mal van DutchDoobadoo
De stempel beterschap is van CreaLies

Hier nog een keer vanuit een andere hoek.

Met deze creatie wil ik graag meedoen bij:

Veel plezier allemaal en een fijne dag!


6 opmerkingen:

  1. Deze is ook prachtig gemaakt, leuk kadootje
    Hartelijk bedankt voor je mooie verjaarskaart hoor !!
    Zonnige fijne dag , groetjes Epie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi! En wat een leuk idee met zo'n doos erbij.
    Groet en geniet van het mooie weer!
    Syl

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Great project. Thanks for joining in the fun with us at Digi Choosday Challenge, good luck! Yvonne (DT)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lovely project. Wonderful tissue holder.

    Thank you so much for entering our ATG challenge at Through The Craft Room Door this week. Looking forward to see you again next challenge.
    Regards,
    Rijacki

    TTCRD DT
    Rijacki's Workshop
    Through The Craft Room Door
    ttcrd.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Beautiful project. Thank you for joining in the Anything Goes Challenge at Lil Patch Of Crafty Friends.

    BeantwoordenVerwijderen