Translate

Grietje's Kaartenhoekje - Kaarten voor het KWF

Ik maak nu zoveel kaartjes dat ik ze niet allemaal zelf meer kan versturen. Daarom verkoop ik ze, van de kaartjes die ik verkoop doneer ik € 0,50 aan het KWF. Op mijn aktiepagina bij het KWF Kaarten voor het KWF kun je zien hoeveel deze aktie tot nu toe heeft opgebracht.

zondag 18 februari 2018

Reminder KIC Alleen een stempel

Hallo allemaal,

Daar was ik weer, een drukke werkweek gehad. Maandag (wat normaal mijn vrije dag is) moesten we op cursus Inkomstenbelasting 2017 tot 21:00 in Zwolle dus 22:15 pas thuis. En verder de gewone dagen ook nog werken, dus je ziet van bloggen en kaartjes maken is weinig gekomen deze week.

Maar vandaag laat ik jullie mijn reminder zien voor de challenge bij Kaartjes Inspiratie Challenges alleen een stempel geen stansen willen we deze keer zien. Onze Sponsor is Bugaboo Stamps en dit is het kaartje wat ik gemaakt heb:

De digi heb ik ingekleurd met Faber Castell Polychromos. 
Ik heb het plaatje gemat op de bloem van Dutch Doobadoo, deze 
heb ik eerst in wit cardstock uitgeknipt en daarna in DP van StudioLight
Dan nog een banner met de handgeschreven tekst Sterkte om het af te maken.

Met dit kaartje wil ik graag meedoen bij:

Ik hoop dat jullie nog massaal mee gaan doen aan de challenge, als jullie dat al niet gedaan hebben. Je mag met 2 kaartjes meedoen, dus ik zou zeggen veel succes!




10 opmerkingen:

  1. Mooi kaartje Grietje, deze digi blijft leuk voor verjaardagskaartjes.
    Tja de drukte voor belastinginvullers komt er weer aan, hier in de familie hebben we er ook een paar die zich daarmee bezighouden.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel leuk, dit kaartje! Wat voelt je week anders als je vrije dag anders is dan anders, he? Dat herkenning wel....
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fabby card, love the image and the shape. Thanks for playing along at Crafty Calendar.
    Chris
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Stunning Spring card,love the flower shape...Thank you for joining us at DIGI CHOOSDAY challenge this week,hope to see you again soon
    Željka DT xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Sweet card! Great image and shape!
    Thank you for joining us at Digi Choosday! Jane S (DT) xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. I love the shape of your card and this adorable image! It made me smile... :o) Thank you for joining our current challenge at Challenge Up Your Life! Have a wonderful week and happy crafting!
    Maike

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zo vrolijk die lentekleurtjes ! Bedankt voor jouw deelname bij week 7 Anything Goes challenge bij Digi Choosday ! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Beautiful design - love the flower shaped base.

    Thanks for joining us at A Gem of a Challenge.

    Helen x

    BeantwoordenVerwijderen