Translate

Grietje's Kaartenhoekje - Kaarten voor het KWF

Ik maak nu zoveel kaartjes dat ik ze niet allemaal zelf meer kan versturen. Daarom verkoop ik ze, van de kaartjes die ik verkoop doneer ik € 0,50 aan het KWF. Op mijn aktiepagina bij het KWF Kaarten voor het KWF kun je zien hoeveel deze aktie tot nu toe heeft opgebracht.

donderdag 18 januari 2018

Kerstkaart week 3

Hoi allemaal,

Het is weer donderdag, dus weer tijd voor een kerstkaartje. Deze week weinig tijd, dus het is een dot kaartje geworden. Ik vind dat zulk ontspannen werk.



Met dit kaartje doe ik mee bij:
52 weeks to Christmas - week 3

Fijne donderdag allemaal

21 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart Grietje...
    Fijne dag liefs Annemarie en Merit DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een prachtige kaart, heel mooi gedaan ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi !!!!!

    groeten Ineke
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dit ziet er prachtig uit Grietje.
    Erg leuk gemaakt.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  5. En prachtige kaart en ik vind dit altijd veel werk hoor!Echt mooi gedaan. Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Weinig tijd zeg je, ik vind dat een tijdrovend werkje die dotjes. Wel mooi resultaat, prachtig gemaakt.
    groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtige kaart, Grietje. Ik vind het heel grappig dat je "weinig tijd" en "dotkaart" in een zin gebruikt, ik vind dat dotten heel intensief. Knap gedaan!
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie kaart Grietje, wat een werk heb je erop gedaan !!!!
    Gezellig dat je met ons meedoet vandaag ,tot de volgende X
    Fijne dag van Epie...
    DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een heel mooi kaartje, ik vind dotten ook een heel ontspannen werkje hoor, met een mooi resultaat.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een mooie kerstkaart met die sierlijke dotjes-rand Grietje.
    lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuke dot kerstkaart heb je gemaakt Grietje!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een mooie kaart Grietjes Leuk patroon met de dotjes. een heel gepriegel zo te zien... Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtig kaartje. Het ziet er niet uit als een snel maaksel!
    groetjes,
    Syl

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Een mooi winters tafereeltje
    Geslaagd kaartje
    Grtjs Martina DT 52 WTC
    X

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Prachtig kaartje Grietje!!
    Groetjes Suzan
    DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Prachtig kerstkaartje Grietje, zo een schitterende dotjeskader erop en het leuke winterse plaatje past daar perfect bij

    groetjes Rosina
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  17. heel mooi kaartje,
    ontspannen zeg je, ik krijgal de kriebels als ik er aan denk dat ik dit zou moeten doen, al die kleine plakkertjes.... Chapeau hoor, erg mooi!
    groetjes
    Nancy DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een prachtige kerstkaart ! Ik denk trouwens dat ik zag je een van de winnaars bent bij SSS ... gefeliciteerd !

    BeantwoordenVerwijderen