Translate

Grietje's Kaartenhoekje - Kaarten voor het KWF

Ik maak nu zoveel kaartjes dat ik ze niet allemaal zelf meer kan versturen. Daarom verkoop ik ze, van de kaartjes die ik verkoop doneer ik € 0,50 aan het KWF. Op mijn aktiepagina bij het KWF Kaarten voor het KWF kun je zien hoeveel deze aktie tot nu toe heeft opgebracht.

woensdag 13 december 2017

Christmas

Hallo allemaal,

Vandaag begint een nieuwe challenge bij Creative Moments #133 met als thema kerst/christmas. Nou dat kwam toch maar mooi uit, want ik ben nog niet helemaal klaar schrik. Heb wel alle bestellingen af kunnen krijgen maar nu mn eigen nog...

Hier is het kaartje dat ik heb gemaakt met een digi van onze sponsor Bugaboo ik heb snowman blocks gekozen en dit is het resultaat. (het fotowerk had iets beter gekund...)


Het DP dat ik gebruikt heb is van Joy!Crafts. Ik heb de digi ingekleurd
met alcohol markers en nog een lintje erachter gedaan van de Action.

Met dit kaartje wil ik graag meedoen bij:

Ik hoop dat jullie allemaal meedoen met deze leuke challenge, nog even een extra kerstkaartje voor de kerst is voor sommigen toch best nog nodig ;) Nemen jullie ook nog een kijkje bij de andere DT leden om te zien wat zij voor voorbeelden gemaakt hebben?!

Fijne dag nog!

8 opmerkingen:

  1. Fabulous...love the blues!
    Thank you for joining us at Digi Choosday! Jane S (DT) xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk kaartje mooi gekleurd en wat leuk dat je met onze kerst challenge mee doet bij de Crea Chicky's.
    Gr. Ilona
    Dt coördinator

    BeantwoordenVerwijderen
  3. What a fabulous collection of images...beautifully done!! Thank you for sharing with us at Scrapbook Stamp Society...good luck!
    Take care,
    Beth

    BeantwoordenVerwijderen
  4. This is an adorable card! I like the many snowmen, they are too cute :) Thanks for playing with us at Cards und More!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige kaart!
    Leuk dat je meedoet met onze Challenge bij Crea Chicky's.
    Groetjes Joukje DT

    BeantwoordenVerwijderen
  6. mooi kaartje Grietje
    Bedankt voor het meedoen bij
    {ScrapbookStampSociety DT Member}
    Succes en hopelijk tot de volgende keer..

    Groetjes Karin DT coördinator

    BeantwoordenVerwijderen