Translate

Grietje's Kaartenhoekje - Kaarten voor het KWF

Ik maak nu zoveel kaartjes dat ik ze niet allemaal zelf meer kan versturen. Daarom verkoop ik ze, van de kaartjes die ik verkoop doneer ik € 0,50 aan het KWF. Op mijn aktiepagina bij het KWF Kaarten voor het KWF kun je zien hoeveel deze aktie tot nu toe heeft opgebracht.

woensdag 9 augustus 2017

Proost

Hoi allemaal, hi everybody,

Vandaag staat er een verjaardagskaartje op mijn blog welke ik gemaakt heb voor mijn zwager. Tevens is dit het voorbeeld kaartje voor de nieuwe challenge bij Creative Moments #124 - Make it funny, maak het grappig. Onze ze sponsors zijn Doctor Digi en Scribbles

Today starts a new challenge at Creative Moments #124 - make it funny and this is my excample. I've made it with a digi from Doctor Digi - Octoberfest Otto

De digi van Doctor Digi is Octoberfest Otto, welke ik heb ingekleurd met mijn
Faber Castell Polychromos. Ik heb DP gebruikt van Noor!Design La vie est belle jongens
en een blokje van Boekenvoordeel.
De veertjes zijn van Joy!Crafts en de houten cupcake komt bij de Action vandaan.
Het woordje Proost heb ik gehandlettered (of hoe je het ook maar schrijft)

Beide sponsors stellen een prijs beschikbaar, voor meer info en de creaties van mijn teamleden zou ik zeggen kom langs op het blog van Creative Moments

Fijne dag allemaal,




8 opmerkingen: