Translate

Grietje's Kaartenhoekje - Kaarten voor het KWF

Ik maak nu zoveel kaartjes dat ik ze niet allemaal zelf meer kan versturen. Daarom verkoop ik ze, van de kaartjes die ik verkoop doneer ik € 0,50 aan het KWF. Op mijn aktiepagina bij het KWF Kaarten voor het KWF kun je zien hoeveel deze aktie tot nu toe heeft opgebracht.

woensdag 21 juni 2017

Hoera - kleine olifant

Hoi allemaal,

Hartelijk dank voor de leuke reactie's op mijn vorige maaksel. Ik lees ze met veel plezier. Mijn vader vond z'n kado heel erg mooi, dus dat kado was geslaagd.

Vandaag laat ik jullie een reminder zien voor de challenge bij Creative Moments, we hebben 2 sponsors waarvan Bugaboo er 1 is en daar heb ik deze keer een digi van gebruikt namelijk Spring elephant. En van onze andere sponsor wordt er een freebie aangeboden namelijk de digi Forest Fairy (dat is waar ik mijn vorige kaartje meegemaakt had).

Today I'm showing you a reminder for the challenge at Creative Moments. We have 2 sponsors and I've made a card using Spring elephant from Bugaboo Stamps. We also have a freebie by Torytale that's the digi I've made my other card with (Forest Fairy). So go and check it out at Creative Moments and join us.


Het DP wat ik heb gebruikt is van Studio Light allemaal uit hetzelfde blok,
De digi is gemat op een mal van Marianne Design.
Het hoera is van Joy!Crafts en de slingers van Precious Marieke.
Ik heb de sketch gebruikt van Cheerfull Sketches
De digi heb ik ingekleurd met Faber Castell gelatos


Met dit kaartje wil ik graag meedoen bij:

Fijne dag nog!




9 opmerkingen:

  1. Prachtige uitwerking van de schets !!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooi lief kaartje zo leuk al die voorbeelden die toch allemaal zo anders zijn groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooi lief kaartje zo leuk al die voorbeelden die toch allemaal zo anders zijn groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ach wat een lieverd een mooi kaartje Grietje
    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lovely card. Thanks for sharing with us at Creatalicious and we hope to see you again soon. Hugs, Gale DT

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Aww such a cute elephant.
    Thanks for making your mark at ATSM. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een schat van een digi heb je gebruikt voor dit mooie kaartje, Grietje. Het DP is ook heel erg lief!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke kaart!
    Dankjewel voor je deelname bij Cheerful sketches!
    groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. A lovely birthday card! Elephants are one of my favourites...
    Thank you soo much for taking part in our "anything goes with optional die cuts and/or punches” challenge over at Creatalicious & good luck in the draw.
    Hope to see you again in our new challenge as well…

    Hugs,
    Melanie
    (DT-Coordinator Creatalicious Challenges)

    (DT Crafty Friends)

    (DT The Sketchy Challenges)


    PS: Sorry for the late comment, life had been very busy the past couple of weeks…

    BeantwoordenVerwijderen