Translate

Grietje's Kaartenhoekje - Kaarten voor het KWF

Ik maak nu zoveel kaartjes dat ik ze niet allemaal zelf meer kan versturen. Daarom verkoop ik ze, van de kaartjes die ik verkoop doneer ik € 0,50 aan het KWF. Op mijn aktiepagina bij het KWF Kaarten voor het KWF kun je zien hoeveel deze aktie tot nu toe heeft opgebracht.

donderdag 13 april 2017

Pluk de dag

Hallo allemaal,

Daar was ik alweer. Bedankt voor alle leuke reacties op mn vorige kaartje, ik lees ze met veel plezier.
Vandaag wil ik jullie een mooi lente kaartje laten zien.

De stempel van Magnolia Edwin heb ik ingekleurd met Faber Castell Polychromos
Het DP is van StudioLight Spring
en de tekststempel is van Joy!Crafts.
De sketch die ik heb gebruikt is van Die Sketch Tanten.


Met deze kaart wil ik graag meedoen bij:
Die Sketch Tanten challenge 30
Creachickys challenge 9 - Voorjaar
Webshop AnMaCreatief challenge 67 - pasen/voorjaar/lente
Hobbywinkel de Egel challenge 31 - voor een kind
Kleuren met potloden April - pasteltinten

Nog een fijne avond

15 opmerkingen:

  1. Very nice creation and your Image makes me smile! Very lovely spring Card!

    Hugs and happy easter
    Doris

    *DT* Die Sketchtanten
    Kleido’s BastelStüble
    Blog-owner Do-Al(l) Kreatives (#4 – Easter)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Grietje een hele mooie kaart
    Fijne Paasdagen / Happy Easter
    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk voorjaarskaartje Grietje. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lief kaartje,Grietje.Het plaatje past zo leuk bij het designpapier.Je hebt de sketch mooi verwerkt.Fijne Paasdagen.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Eine wundervolle Karte. Danke für deine Teilnahme bei den Sketch-Tanten.
    LG Dreja

    BeantwoordenVerwijderen
  6. mooie kleuren heb je gebruikt en een fantastische uitwerking van de sketch! gezellig dat je meedoet met onze challenge, groetjes Petra DT kleuren met Potloden

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wow ... deine Karte ist wunderschön.
    Vielen Dank für deine Teilnahme bei den Sketch-Tanten.
    Liebe Grüße, Daniela

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie vrolijke lente kaart is dit!
    Leuk dat je meedoet bij crea chicky's challenge blog.
    Groetjes Geertje DT

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooie kaart. Leuk dat je meedoet met de Challenge van Kleuren met potloden.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een prachtige uitwerking van de sketch en wat ontzettend gezellig dat je meedoet met onze challenge KMP. Bedankt voor je prachtige bijdrage.
    Lieve groet,
    Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een mooi kaartje
    Bedankt om mee te doen met onze challenge op het Kleuren met Potlodenblog, veel succes

    Groetjes
    Nadia x

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuke en vrolijke kaart. Het valt mij op dat de kaarten met deze uitdagingoor kinderen, zo vrolijk zijn. Bedankt voor het meedoen. Groetjes, Nelleke DT

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een dot van een kaart Grietje!
    Leuk dat je meedoet aan de challenge bij Kleuren met Potloden en heel veel succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een leuke kaart, leuk dat je meedoet met de challenge bij Kleuren met potloden. Succes.

    groetjes Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Het is echt lente op jouw kaart. Mooi met die narcissen!
    Dank-je-wel voor het meedoen aan onze Challenge bij AnMaCreatief!
    Groetjes van Adriana

    BeantwoordenVerwijderen