Translate

Grietje's Kaartenhoekje - Kaarten voor het KWF

Ik maak nu zoveel kaartjes dat ik ze niet allemaal zelf meer kan versturen. Daarom verkoop ik ze, van de kaartjes die ik verkoop doneer ik € 0,50 aan het KWF. Op mijn aktiepagina bij het KWF Kaarten voor het KWF kun je zien hoeveel deze aktie tot nu toe heeft opgebracht.

zondag 5 maart 2017

Lentegroetjes

Hoi allemaal,

Hier een lente kaartje van mij. Het was hier vandaag schitterend weer, dus wel toepasselijk.


De vorm van de kaart is gemaakt met een mal van Dutchdoobadoo, Het DP heb ik gekregen, dus geen idee waar dat van is. Het plaatje is van JoyCrafts als ook de mooie bloem.
De blaadjes van de bloem heb ik gemaakt met een pons van Nellie Snellen.
De banner is ook van JoyCrafts de tekststempel is van Precious Marieke.
De stempel van Teddybea heb ik ingekleurd met Faber Castell potloden. 

Fijne zondag nog!


5 opmerkingen: