Translate

Grietje's Kaartenhoekje - Kaarten voor het KWF

Ik maak nu zoveel kaartjes dat ik ze niet allemaal zelf meer kan versturen. Daarom verkoop ik ze, van de kaartjes die ik verkoop doneer ik € 0,50 aan het KWF. Op mijn aktiepagina bij het KWF Kaarten voor het KWF kun je zien hoeveel deze aktie tot nu toe heeft opgebracht.

zondag 24 januari 2016

Een kaartje voor jou

Hoi allemaal,

Hartelijk dank voor de leuke reacties op mijn tasje. Nu weer een kaartje gemaakt met "Te gekke krijtjes" ik blijf de techniek hiervoor leuk vinden om mee te werken.

De vierkanten heb ik gemaakt door een mal te maken met een vierkante stans van Marianne Design
deze heb ik opgevuld met de te gekke krijtjes. 
Dan nog 2 stempels gebruikt van Craft emotions uit de gras set.
En om het af te maken de tekst van Joy!crafts
Het witte kaartje gemat op geel en daarna op een witte basiskaart.

Ik vind hem heel mooi geworden en kan voor meerdere gelegenheden gebruikt worden. Ik ben benieuwd naar jullie reacties.



5 opmerkingen:

  1. Super mooi Grietje !
    Die krijtjes geven een mooi resultaat !

    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi gemaakt.Prachtig kaartje.groetjes Margo.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een mooi kaartje, leuk gestempeld en mooi geïnkt !!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Grietje, ik heb eerst even gegoogled wat te gekke krijtjes zijn, maar wat een leuke techniek en wat heb jij er een mooi kaartje mee gemaakt! Erg leuk!!
    groetjes, Afke

    BeantwoordenVerwijderen