Translate

Grietje's Kaartenhoekje - Kaarten voor het KWF

Ik maak nu zoveel kaartjes dat ik ze niet allemaal zelf meer kan versturen. Daarom verkoop ik ze, van de kaartjes die ik verkoop doneer ik € 0,50 aan het KWF. Op mijn aktiepagina bij het KWF Kaarten voor het KWF kun je zien hoeveel deze aktie tot nu toe heeft opgebracht.

dinsdag 29 september 2015

White Christmas

Hoi allemaal,

Bedankt voor de leuke reactie's op m'n vorige kaart. Vandaag laat ik jullie een kerstkaart zien. Hiervoor ben ik helemaal buiten mijn comfort zone gegaan, want hij is helemaal wit!
Dit werd namelijk gevraagd bij Time For Magnolia... dus ik dacht laat ik het eens proberen...

Ik heb een mal gebruikt van DutchDoobadoo voor de vorm van de kaart, daarop een doily en wat kant toen het pearl papier geëmbossed met de sneeuwvlokkenmal van Marianne Design de kerstbomen zijn gestanst met een mal van Nellie Snellen uit glitterkarton en onderaan is de ponsietta mal van MD welke ik heb bewerkt met glitterlijm. Verder het nog versierd met bloemen een veer en een organza strik (wat is dat toch best lastig materiaal)
Tilda heb ik ingekleurd met m'n Faber Castell kleurpotloden.


Hier nog een foto zonder lampje erboven. ;)



en  nog 2 close ups van de details.

Ik ben benieuwd wat julle er van vinden.

Met dit kaartje wil ik graag meedoen bij:

Fijne dag nog





9 opmerkingen:

  1. Wow, heel erg mooi !
    Wit is altijd top !
    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een leuk kaartje zeg! toppie, vindt dat ontzettend lastig zo'n wit kaartje, mooi gedaan!

    Liefs,
    Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Grietje,
    prachtig is je witte kaart, toch altijd moeilijk om alles in dezelfde kleur te houden, je hebt een leuk afdrukje gebruikt en..een mooie strikje maak je heel gemakkelijk met de (mini) bowdabra,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Is je goed gelukt de kaart.Mooi zo in het wit.Daar hou ik wel van.groetjes Margo.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gorgeous!! Love all the sparkle, specially on that beautiful poinsettia! Thanks for playing with CHNCC2.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een prachtige kaart Grietje, heel chique in wit, en een mooi ingekleurd Magnoliaatje, top gedaan!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hallo Grietje, wat leuk dat je volger bent geworden! Deze kaart is super hoor. Alles in het wit is best moeilijk en de mooi ingekleurde Tilda maakt het helemaal af.
    groetjes, Afke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Thanks for entering both of my CHNC challenges with your lovely crafting - hope to see you again soon. x

    BeantwoordenVerwijderen