Translate

Grietje's Kaartenhoekje - Kaarten voor het KWF

Ik maak nu zoveel kaartjes dat ik ze niet allemaal zelf meer kan versturen. Daarom verkoop ik ze, van de kaartjes die ik verkoop doneer ik € 0,50 aan het KWF. Op mijn aktiepagina bij het KWF Kaarten voor het KWF kun je zien hoeveel deze aktie tot nu toe heeft opgebracht.

woensdag 22 oktober 2014

Baby boy

Hoi allemaal,
Daar ben ik alweer dit keer met een geboortekaart, deze heb ik naar aanleiding van de Sol gemaakt op de "kaarten-maken-met-Tiets"club.
Hier zie je de voorkant het DP van de Wibra heb ik gemat op een donker aqua papier het lint (van de Action) daaronder vastgeplakt en versierd met een plaatje van een knipvel van Le Suh
en het houten Boy van de Wibra.
Voor de binnenkant heb ik papier gebruikt uit het blok van de Action Happy Occasions
De mal die ik heb gebruikt is van Joy! Crafts het gedichtje heb ik van internet.
De hartjes heb ik uitgestanst met een mal van Marianne Design en ook de tekst op de hartjes horen bij deze mal. De tekst op de tags is van Joy! Crafts. Dit DP komt uit hetzelfde blok van de Action.
Op de andere binnenkant nog de baby stans van Marianne Design gebruikt.
Alle randen van het DP heb ik bewerkt met Distress Inkt Broken China.

Zo dat waren een heleboel foto's, maar zoals je ziet is er ook een boel aan dit kaartje te zien :)
Met dit kaartje wil ik meedoen bij:






14 opmerkingen:

  1. Wat een gaaf model Grietje, super kaart vind ik het!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat heb je een prachtige babykaart gemaakt Grietje. Ik vind 'm supermooi.
    Fijn dat je meedoet met de challenge van HHH. Veel succes.

    Groetjes,
    Nans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi.Leuk dat je ook lid bent bij Tiets.
    Leafs Tietje.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Goh, dat ziet er mooi uit Grietje heel apart kaartje

    groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Supergave kaart!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen

  6. Hoi Grietje,

    Wat ontzettend mooi gemaakt, woww ☺

    Gezellige en fijne (knutsel) dagen ☼
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hij is helemaal geweldig. prachtige kleuren.
    groetje Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat een super mooi kaartje Grietje
    erg leuk zo met die labels binnenin

    groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. prachtige kaart Grietje, wat een leuke voorkant en de binnenkant is echt helemaal top,
    liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtige kaart.Leuk model.groetjes Margo.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Schitterende kaart, prachtig model met een mooi plaatje en prachtige details!!!
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een super gaaf modelletje is dit. Zo mooi gedaan met die leuke labeltjes erin. Dit is een prachtig geheel en super lief. Bedankt voor het meedoen bij HH challenge.
    groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen